שוגר בייבי

אנשים רבים אשר שומעים את הביטוי "שוגר בייבי", מדמיינים לעצמם אישה צעירה אשר מחפשת יחסים עם גבר יותר בוגר, במטרה לקבל דברים בתמורה - כמו כסף, מתנות או טיפולים. חשוב לומר כי המציאות הרבה יותר מורכבת מאשר הסטיגמה הזו. מאמר זה יעסוק במספר נושאים: 

  • מה אומר המונח sugar baby?
  • מהם היתרונות? 
  •  על מה חשוב להקפיד במערכת היחסים 
  •  היכן ניתן למצוא אנשים המחפשים קשר מסוג זה
 

שוגר בייבי - מה זה אומר? 

שוגר בייבי (Sugar Baby) הוא מונח המתייחס לאישה המחפשת קשר בו היא מקבלת תמריצים מסוימים. שוגר בייב, מדבר על אותה המשמעות, עבור גברים. מערכת יחסים זו בנויה על כך שאחד הצדדים, שוגר דדי או שוגר מאמי, מספק תמיכה כלכלית לצד השני בתמורה לחברות או יחסים אינטימיים. חשוב לציין שמערכות היחסים של שוגר בייבי הן בהסכמה. קשרים אלו מבוססים לעיתים קרובות על הסכם בין הצדדים - כך שגבולות ותקשורת פתוחה הם מרכיבי מפתח. בנוסף, לעיתים, קשרים אלו כוללים גם מעורבות רגשית. חשוב לומר כי סוג קשר זה הוא לא חדש, אלא קיים במשך מאות שנים. עם זאת, בשנים האחרונות התופעה הפכה להיות יותר בולטת ומדוברת, בעיקר בזכות האינטרנט והאפליקציות שהפכו את ההיכרות והמפגש בין הצדדים לקלים יותר. כמו כל קשר, גם לקשרי שוגר יש את הסיכונים והיתרונות שלהם, וכל אחד צריך להיות מודע להם לפני הכניסה לקשר מסוג זה.
מהם היתרונות של שוגר בייבי? 
תופעה ה"שוגר בייבי" כוללת מגוון יתרונות, בהנחה שהקשר הוא בין שני מבוגרים ומבוסס על הסכמה הדדית. הנה כמה מהיתרונות המרכזיים:
  •  תמיכה כלכלית - השוגר בייבי מקבלת תמיכה כלכלית, שיכולה לעזור לה בתקופות שבהן היא לומדת או פשוט רוצה לשפר את איכות החיים שלה.
  •  חוויה והכרות עם העולם -  בדרך כלל השוגר דדי הוא אדם בעל מעמד כלכלי טוב יותר, אשר יכול להציע חוויות חיים חדשות, היכרות עם תרבויות ומקומות שהשוגר בייבי לא הייתה מגלה לבד.
  • יחסים אישיים - מערכת יחסים זו יכולה להציע לכל אחת מהצדדים חברות, תמיכה רגשית ואף אהבה, בהנחה שהיא מתפתחת בצורה בריאה. 
  • התפתחות אישית - הכנה לחיים, חשיבה אסטרטגית ולמידה מניסיון של אחרים, הם מספר דברים שהשוגר בייבי יכולה ללמוד מהשוגר דדי.
  • חופש בחיים האישיים - לעיתים, קשר זה אינו מוגדר כמערכת יחסים רגילה, דבר אשר מאפשר לשני הצדדים לשמר את רמת החופש שלהם.


טיפים לכניסה לעולם השוגר בייבי 

החלטות אישיות בנוגע ליחסים אינטימיים הן בחירה אישית, כך שאף אדם לא יוכל לומר לכם מהי ההחלטה הנכונה עבורכם. יחד עם זאת, לפני שאתם נכנסים לקשר מסוג זה,כדאי להיות מודעים לסיכונים ולהגן על עצמכם ככל שניתן. הנה מספר דברים שחשוב לזכור: 

  • גבולות ברורים - הגדירו לעצמכם גבולות ברורים בקשר למה שאתם מוכנים או לא מוכנים לעשות. הקפידו להגן על הגבולות אלו. אם אתם מרגישים שאתם שרויים תחת לחץ לעשות משהו שאינכם רוצים, ייתכן כי מדובר בסימן המאותת לכם לשקול מחדש את היחסים.
  • תקשורת - יחסים אלה מבוססים על פתיחות ותקשורת טובה במיוחד.לכן, דברו בצורה ברורה וישירה עם הצד השני. 
  • קהילה תומכת - בעידן הטכנולוגי של היום, ישנם פורומים וקבוצות דיון בהם אנשים בסגנון חיים זה משתפים ניסיונות ועצות. הצטרפו לקהילות אלו על מנת לקבל טיפים ותמיכה בשעת הצורך. 
  • מרחק - היו מודעים לכך שייתכן שיווצרו פערים. פערים אלה יכולים להיות במידת הרגש בקשר, גיל, רקע תרבותי, השקפת עולם ועוד.
  • ייעוץ פסיכולוגי - אם אתם מרגישים שיש לך קשיים רגשיים בגין היחסים, כדאי לשקול להיוועץ במומחה.

טיפים למציאת שוגר דדי או מאמי 

אם אתם מעוניינים בקשר מסוג זה, דעו כי ישנם ישנם אתרים ואפליקציות המתמקדים ביחסים של שוגר דדי/שוגר מאמא ושוגר בייבי. הנה מספר טיפים שיעזרו לכם למצוא את האתר הנכון:
  • מוניטין וביקורות - חפשו אתרים עם המלצות וביקורות חיוביות ממשתמשים. ישנם פורומים וקבוצות ברשת שבהם אנשים מדברים על הניסיון שלהם עם אתרים שונים.
  • אבטחה ופרטיות - ודאו שהאתר מציע מערכת אבטחה טובה, הגנה על פרטיות המשתמשים ואפשרות לדווח על משתמשים המתנהגים באופן לא הולם.
  • קהל היעד - חלק מאתרי ההיכרויות מיועדים לקהל יעד מסוים. ודאו שהאתר מתאים לצרכים ולהעדפות שלכם.
  • אופציות חיפוש - בדקו את הכלים והאופציות שהאתר מציע למשתמשיו בכדי למצוא את התאמה הטובה ביותר להם.
  •  שירות לקוחות - ודאו שיש שירות לקוחות זמין ויעיל במידה ותצטרכו עזרה או אם תרצו לדווח על בעיות.
 
עולם השוגר בייבי מציע יתרונות רבים לצד אתגרים מורכבים. לכן, יש לגשת למערכות יחסים אלו בתשומת לב, עם תקשורת פתוחה, הסכמה וגבולות ברורים. אם אתם מחפשים פלטפורמה מאובטחת ודיסקרטית שתסייע לכם ליצור מערכות יחסים מסוג זה, הגעתם למקום הנכון! אתר RichMe, מהווה פלטפורמת הכרויות לקרוב ל-300,000 משתמשים מעל גיל 18. אצלנו, תוכלו ליצור קשרים עם מגוון רחב של אנשים, תוך אפשרות לסינון לפי פרמטרים שונים. חשוב לומר כי אנו מעניקים עדיפות עליונה לפרטיות שלכם. לכן, אנו שומרים על זהותכם דיסקרטית, כך שתוכלו להרגיש בטוחים בגלישה באתר שלנו. הירשמו בחינם עוד היום. נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה במייל [email protected]. לפרטים נוספים לחצו כאן


שוגר בייבי - RichMe
 

שוגר בייבי - כל מה שרציתם לדעת

אולי זה לא הדבר הראשון שעולה בדעתכם, אבל מערכת יחסים עם שוגר בייבי בישראל מתחילה בדרך כלל עם ציפיות רבות משני הצדדים לאופי הקשר שממנו נתחיל ולאן זה ילך, בעוד שהמוביל המרכזי בתחילתו של הקשר הוא הציפייה של השוגר בייבי לחוות מערכת יחסים דינאמית המבוססת על התעסקות טהורה האחד בשנייה והכרות מעמיקה של כל רבדי החיים עם הגבר שלה ללא הצורך לחוות שום לחץ מחיי השגרה.
 

שוגר בייבי מה זה?

ישנם מיתוסים רבים סביב צעירות מסוג ׳שוגר בייבי׳, הממוקדים בעיקר בערך העצמי ובאינטליגנציה שלהן. אבל דייט עם שוגר בייב לא קשור כלל וכלל לאינטליגנציה של מישהו. ההפך הוא הנכון! יש אחוז גבוה מאוד של צעירות אטרקטיביות ואינטליגנטיות, נשים חזקות ועוצמתיות בעלות ערך עצמי גבוה, שהחליטו מתוך ביטחון ובחירה מושכלת ומציאותית, להתמקד במערכות יחסים עם ׳שוגר דדי׳, אם כדי שיוכלו לממן את הלימודים האקדמיים שלהם, לשלם שכר דירה וחשבונות אחרים או כדי לצאת לטיולים בעולם, לחוות את הרגע בחיים ולהתמקד בעיקר בהכרות עצמה והנאה מהבן זוג.
מה זה שוגר בייבי? שוגר בייבי היא צעירה שמודעת לעצמה, אוהבת ליהנות מהחיים ויודעת בדיוק למה היא מצפה מגבר החלומות שלה. ברוב המקרים, מדובר בנשים צעירות שרוצות לחוות חיים יוקרתיים, ומוכנות להיכנס למערכות יחסים עם הטבות. במהלך הקשר בין השניים, האישה תהנה ממתנות לא שגרתיות ותמיכה מהגבר המבוסס, המציע לה בתמורה אכפתיות, תשומת לב, ויחסים כנים.
ישנן גם סיבות לא מהותיות ליציאה לדייטים עם שוגר בייבי. לדוגמה, אנשים במערכות יחסים שכאלה חשים לעתים שהיחסים שלהם מכילים פחות קנאה וכרוכים ברמת ציפיות נמוכה יותר מהמערכת הזוגית הרגילה. לפעמים, השוגר בייבי פשוט נהנית מניסיון החיים שיכול להציע לה בן הזוג המבוגר, המבוסס והמנוסה, לעומת בחור בעל הכנסה בורגנית, הקרוב יותר לגילה.
 

שוגר בייבי ברצינות?

לכל אישה קיימת האפשרות לשאוף לחיים נוחים ולהגיע למקום רגוע בו תוכל להוליד את ילדיה  ולהוביל משפחה. לא צריך להתפשר! מותר לך לדרוש גבר תומך ועשיר שידאג לשגרה יום יומית מפנקת שלא דורשת יותר מידי מהצדדים אך מובנת שככה הדברים הולכים לפעול.
שלא כמו בדייטים המזדמנים, דייטים עם שוגר בייבי מתרחשים כאשר גבר אמיד ומבוסס היטב פוגש בחורה רצינית, איכותית ומושכת, והשניים מגדירים ביניהם בילוי משותף בתמורה לכמה הטבות. יחסים אלה מבוססים על הסכמה בין השניים ביחס לכלל התנאים שבהם תתקיים מערכת היחסים שלהם.
היום, בכול צורה של היכרויות בחברה ישנם סיכונים מֻבְנים. אבל, כאשר שוגר בייבי פוגשת את הפרטנר שלה באתר היכרויות תמיכה איכותי ובעל מוניטין, כמו האתר RichMe, היא יכולה להיות סמוכה ובטוחה שהגבר שפגשה הוא בעל אמצעים, שהוא אכן האדם שהוא אומר שהוא, ושהיחסים אתו יהיו לגמרי בטוחים, ברורים ובהסכמה מלאה.
 

איך בונים אמון?

האמון בן ה"דדי", בעל האמצעים ל"בייבי", האישה הרלוונטית אליו נבנה על ידי יצירת קשר הדדי בין הזוג והכי חשוב שתהיה נוחה ותצליח לשלב בין השגרה החדשה של ה"בייבי" לשגרה הפעילה של ה"דדי" מה שיביא בסופו של דבר להצלחת הקשר ביניהם.
כשמה כן היא, שוגר בייבי – רוצה לבנות אמון הדדי ולסמוך על הגבר האמיד שתפגוש באתר ההיכרויות, רוצה להבטיח שהציפיות הכנות והשקופות שלה יהיו תואמות לציפיות שלו, וכמובן למנוע אי הבנות ובדרך כלל כבר בדייט הראשון רוב הדברים ידועים וללא משחקים.
 

להכיר שוגר בייבי באתר הכרויות בעל מוניטין

אתר היכרויות RichMe, נועד להפגיש בין נשים וגברים המחפשים הכרויות ותמיכה איכותיות באתר מקוון שניתן לסמוך עליו מכול בחינה שהיא. אתר זה מציע לצעירות מסוג ׳שוגר בייבי׳ שירות מוקפד שיאפשר להן למצוא לעצמן את הגבר האמיד והמוצלח המתאים להן ביותר. RichMe, הוא בדיוק מה שאת מחפשת, אתר היכרויות מסונן, דיסקרטי ובטוח לחלוטין, הכולל משתמשים רציניים בלבד המחפשים, בדיוק כמוך, את המקום האולטימטיבי שיאפשר להם למצוא את ה-Sugar dating החלומי שלהם.