החיים בלי דאגה כלכלית

דייטים בימינו הם סוג של משחק חדש לחלוטין. עולם ההיכרויות השתנה וכך גם הכללים. החל במערכות יחסים מסורתיות ועד לסידורי דייטינג עם שוגר דדי, יש כעת יותר אפשרויות מאי פעם בכול הקשור לבניית מערכת יחסים.


מה זה דייט עם שוגר דדי?

שוגר דדי הכרויות הוא מונח המשמש לתיאור מערכת יחסים שבה אדם אחד מספק תמיכה כלכלית לאחר. תמיכה זו יכולה להיעשות בצורת קצבאות, מתנות או תשלום עבור דייטים וטיולים.

 

האם קל למצוא שוגר דדי או שוגר בייבי באינטרנט?

כן, יש היום אפליקציות ואתרי היכרויות דיסקרטיים ואמינים, הנותנים מענה לסוג זה של היכרויות.  מציאת בן זוג מבוסס ועשיר באתר שכזה, מבטיחה לך בטחון! אחרי הכול היחסים שלכם יבוססו על הסכם הדדי, כך שאף פעם לא תצטרכי לעשות משהו בניגוד לרצונך.


היתרונות של חיים בלי דאגה כלכלית

  • יהיה לך מישהו שידאג לך כלכלית - שוגר דדי יוכל לספק לך אורח חיים שכנראה אינך יכולה להרשות לעצמך. הוא ידאג לכול הצרכים שלך, החל מתשלום שכר הדירה ועד למימון חופשות ומתנות יוקרתיות. כסף כבר לא יהיה אחת הדאגות שלך.
  • יהיה לך גבר שיטפל בך רגשית ופיזית - שוגר דדי, שמחפש לעצמו שוגר בייבי איכותית, הוא בדרך כלל גבר בעל ניסיון חיים שמסוגל להציע לך תמיכה והכוונה רגשית. הוא יהיה שם בשבילך כשתזדקקי לו, ידאג שאף פעם לא תרגישי לבד, ובשעות קשות, הוא יתמוך ויציע לך כתף להישען עליה. שוגר דדי יטפל בך גם פיזית, ויספק את כל הצרכים שלך אוכל, שתייה ובידור, כי יש לו את כל האמצעים להבטיח לך חיי רווחה ונוחות.
  • תזכי לטייל בעולם - שוגר דדי יכול לקחת אותך לחופשות מדהימות במקומות הכי יפים בעולם. שניכם תבלו במלונות יוקרה, ותיהנו מאוכל משובח וחוויות תרבותיות ייחודיות, שאחרת בטח לא היית יכולה להרשות לעצמך.
  • תכירי אנשים מעניינים - גברים המשמשים כשוגר דדי עוסקים בדרך כלל בעבודות מעניינות, ומעורבים במעגלים חברתיים מרתקים, שכנראה אין לך גישה אליהם. אבל בזכותו תוכלי לפגוש אנשים מרתקים מכול תחומי החיים, ולהכיר מקרוב את החוויות הייחודיות שלהם.
  • פינוק, פינוק ופינוק - שוגר דדי יפנק אותך עם מתנות יוקרתיות, עיסויים מרגיעים וכל מיני תפנוקים אחרים. הוא ידאג שכול יום תרגישי כמו נסיכה שמקבלת כל מה שהיא רוצה. שוגר דדי יספק לך את כל מה שאת צריכה כדי לחוות אורח חיים יוקרתי, כמו בגדי מעצבים, תכשיטים יקרים, טיסה במטוס פרטי ושיט ביאכטה מפוארת. לעולם לא תצטרכי שוב לדאוג לכסף, ותוכלי לחיות ברמת החיים הגבוהה ביותר, עליהם חלמת מאז ומתמיד.
  • אולי גם יהיה לך עם מי להזדקן - שוגר דדי הוא גם גבר שתוכלי לבנות אתו מערכת יחסים מתמשכת. מישהו שתוכלי להזדקן אתו ולבלות יחד אתו ברווחה ובנוחות את שנות גיל הזהב.