מה גברים עשירים רוצים?

זוגיות טובה מושתתת על אמון, כבוד וערכים שונים החיוניים להצלחת הקשר. צריכה להיות גם התאמה בין בני הזוג ובעיקר במה כל אחד מחפש ומצפה מהצד השני. כל אדם עשוי להיות עם "דרישות" מסוימות בנוגע לבן/בת הזוג שהוא מחפש ובעוד חלק מתפשרים, אחרים ממשיכים לחפש עד שימצאו את האחד או האחת שלהם ובדיוק כפי שהם רוצים אותם. בעולם בו יש אתרי היכרויות בהם ניתן להכיר אינספור אנשים אחרים זה הרבה יותר נגיש ואפשרי מאיי פעם – למצוא את האחד או האחת שתתאים לכם ביותר. ישנם אנשים בעלי מכנה משותף העשויים לחפש גם מאפיינים דומים בנפש התאומה שלהם. כך למשל גברים עשירים המחפשים אישה המתאימה להם.

מדוע נשים נמשכות לגברים עשירים?

בואו נדבר תחילה על מדוע נשים נמשכות לגברים עשירים. חלק יגידו שבגלל הכסף אולם מרבית הנשים שאנו שאלנו כדי לבחון את הנושא, ענו לנו כי מדובר בכוח ועוצמה שאותם אנשים משדרים. נשים נמשכות לכוח, לעוצמה, לגברים אסרטיביים שיודעים מה הם רוצים. גברים עשירים מגיעים ממקום שהם מאוד בטוחים בעצמם. הביטחון הכלכלי מסייע לגברים עשירים לפתח חוסן נפשי וביטחון עצמי אותו הם משדרים לסביבה בה הם נמצאים וזה עשוי להשפיע גם על נשים בסביבה.

מה גברים עשירים מחפשים בנשים שלהן?

רוצות לדעת מה גברים עשירים מחפשים בנשים שלהן כדי להיכנס למערכת יחסים איכותית ויציבה יותר? כזו המושתתת על הבנה הדדית והתנהלות נכונה בתוך זוגיות שכזו? הינה כמה דברים חשובים לקחת בחשבון:
  • ספייס ומרחב – גברים באופן כללי זקוקים לספייס שלהם, למרחב שלהם. הם רוצים לקבל החלטות בעצמם וגם אם מתייעצים עם האישה, הרי שבסופו של דבר הם מרגישים כי ההחלטה צריכה להיות שלהם. כמובן שאלו לא כל הגברים, אולם מרבית הגברים העשירים לצורך העניין הגיעו למה שהגיעו בזכות האינסטינקטים שלהם וזקוקים להיות אלה שמחליטים. לכן בזוגיות המבוססת על הבנה הדדית האישה המחפשת גבר עשיר בדרך כלל תצטרך לתת לגבר את הספייס והמרחב שלו, הכושר לקבל את ההחלטה הסופית לחייו ומה שהוא צריך וכו'.
  • הערצה – גברים עשירים רוצים שיעריצו אותם, שירגישו שהם מוערכים. מי יכולה לספק להם את התחושה הזו אם לא האישה הנמצאת אתם מדי יום? זו שמקבלת אותם בבית לאחר יום עבודה עמוס. פרגנו לגבר שלכן עם כמה מחמאות, "לטפו לו את האגו" בעדינות נשית מיוחדת והוא יעריך אתכן בחזרה.
  • כבוד – לגברים בכלל וגברים עשירים בפרט חשוב לקבל כבוד. מרבית הגברים העשירים נמצאים בתפקידים בכירים או בעלי עסקים משלהם. לכן כשהם מגיעים הביתה הם מצפים לקבל בבית את אותו הכבוד שהם מקבלים בעבודה שלהם רק פחות האינטרסים האישיים אלא כבוד הנרכש מאהבה והערכה אחד לשני.
  • אמון – חשוב להראות לגבר שלך שאת מאמינה לו ומאמינה בו. הוא חזר הביתה ואמר לך כמה הוא עייף? ספרי לו כמה את מאמינה לו: "אני מתארת לעצמי אחרי כל היום הזה...", "כל הכבוד לך שאתה מחויב ככה לעבודה שלך..."
  • פיתוי – גברים רוצים להרגיש מחוזרים. כאשר את נמצאת בבית עם הגבר שלך, פרגני לו עם כמה שהוא חתיך, כמה שהוא מושך וספקי לו כמה מילים חמות שיעודדו אותו וירגשו אותו.