היכרויות לנשואים

אתרי ההיכרויות מספקים מענה לא רק לקהל הפנויים פנויות, ומציעים פלטפורמת הכרויות לנשואים למגוון מטרות, ותחת מעטה דיסקרטיות אשר מאפשר גלישה אנונימית, וחשיפה על בחירה בלבד. אתר ההיכרויות ריצ'מי הוא אתר מתקדם טכנולוגית, המציע חוויית גלישה אופטימלית, מגוון רחב של פרופילים של נשים וגברים, בכל הסטאטוסים, להיכרויות לכל מטרה וללא שיפוטיות, לרבות היכרויות ונושאים דיסקרטי.

אתר היכרויות לנשואים

הכרויות לנשואים ונשואות נתפסים על ידי רבים כפעילות לא מוסרית המתבצעת מתחת לראדר של בן/בת הזוג, אולם בעידן הליברלי והמתירני כיום, היכרויות אלו אינן בהכרח לצורך בגידה, ובמקרים רבים באות לסייע לאנשים המצויים בזוגיות ממושכת למלא צרכים ותשוקות שאינם מקבלים מקום בתא הזוגי הקיים, בהסכמה, בפלטפורמות נישואים פתוחים וקשר מאפשר, ולעתים אף בשילוב בני הזוג.
אחת הסיבות העיקריות לבחירה באתר המספק הכרויות דיסקרטיות לנשואים, אינה בהכרח הסתרה מבן/בת הזוג, כי אם הגנה על פרטיות והימנעות מחשיפה אל מול קולגות, בני משפחה ומכרים, כמו גם אפשרות להיכרות ושיח ראשוני טבעי, הכולל חשיפה מבוקרת אל מול פרופילים רלוונטיים ונבחרים.

היתרונות שבשימוש באתר היכרויות דיסקרטי  

אתר היכרויות מספק פלטפורמת היכרויות לנשואים לכל מטרה, לרווקים/ות ולגרושים/ות המחפשים אחר קשרים מזדמנים, חיי חברה ופנאי ופרק ב', בפלטפורמה ידידותית, נוחה לשימוש ולגלישה, הכוללת מספר יישומים ואלמנטים, שמשדרגים את חוויית החיפוש ומסייעים למיקוד ולחיבור אל מול פרופילים מתאימים בלבד.
בשונה מאפליקציות היכרויות, המבססות את ההתאמה על מיקום גאוגרפי ותמונות בעיקר, אתר היכרויות מבוסס על אלגוריתם רחב יותר, המאפשר כבר בשלב הרישום ליצור פרופיל עשיר במידע, וכן להגדיר את מטרת החיפוש והמאפיינים החשובים במיוחד בבן/בת הזוג המיועדים, מה שיוצר התאמות מדויקות יותר.

בין היתרונות הנוספים בחיפוש פרטנרים באמצעות אתר היכרויות לנשואים:

  1. אפשרות לפתיחת פרופיל הכולל כינוי, אזור גאוגרפי ופרטים כלליים שאינם מסגירים את מי שעומד/ת מאחוריו.
  2. אפשרות להעלאת תמונות מוסתרות שאינן מוצגות לגולשים באתר, ונחשפות בפני פרופילים מאושרים בלבד.
  3. קהילת גולשים ונרשמים בוגרים, מעל גיל 18 בלבד.
  4. אתר בטוח לגלישה ולשימוש, המנוהל תחת תקנות קפדניות למניעת הטרדה, באמצעות מערכת בקרת תכנים מתקדמת.
  5. צ'ט מאובטח ונוח לשימוש, המאפשר התכתבות פרטית במסגרת האתר, ללא מגבלת זמן או כמות התקשרויות, מה שמאפשר לכל גולש וגולשת לנהל את ההתקשרות הראשונית באופן מבוקר, ולבחור האם, מתי ועם מי לעבור להתקשרות באמצעות מספר טלפון או רשתות חברתיות, הכרוכים בחשיפה אישית.
  6. פלטפורמה המציעה היכרויות לכל מטרה, לרבות היכרויות לנשואים דיסקרטי, היכרויות למטרות הנאה משותפת, חיבור בין גברים אמידים ונשים נאות בסגנון ריצ'דדי לבילויים משותפים בסטנדרטים של החיים הטובים, היכרויות לנשואים בזוגיות מאפשרת ומגוון מטרות נוספות. פלטפורמה פתוחה זו להיכרויות מאפשרת לכל אחד להביע את עמדתו ומטרותיו בשקיפות מלאה, ולבחור מבין המחפשים אחר היכרות למטרות דומות.
  7. רישום וכניסה תחת אבטחה מחמירה באמצעות סיסמא אישית.