הכרויות לגרושים

אתר ההיכרויות ריצ'מי מציע פלטפורמת היכרויות לגרושים ולגרושות, המספקת מענה למגוון צרכים והעדפות, החל מקשרים מזדמנים ולא מחייבים, וכלה בחיפוש אחר זוגיות ואהבה לפרק ב', למגורים משותפים, נישואים שניים או פשוט קשר זוגי חם ובילויים משותפים. האתר משלב בין עיצוב מרשים וחוויית גלישה נוחה ונגישה, אבטחה ברמה גבוהה ודיסקרטיות מוחלטת ומגוון פרופילים איכותיים העוברים בקרה ופיקוח.
 

אתר היכרויות לגרושים וגרושות

הגירושין והיציאה מקשר ממושך ומחייב, יוצרים במקרים רבים אובדן לא רק של בן/בת הזוג, אלא גם של מעטפת חברתית, חיי חברה ושגרת בילויים, וגרושים רבים מעידים כי בגיל לא צעיר, מצאו עצמם בודדים וזקוקים למעטפת חברתית ולתמיכה, כמו גם לביטחון לחזור לשוק הפנויים והפנויות, שהחוקים בו השתנו מאז הפעם האחרונה בו נחשפו אליו.
במקרים רבים גרושים טריים ימצאו את עצמם חוברים אל קבוצות גרושים גרושות, המתהוות לרוב ברשתות החברתיות, וכוללות מפגשים חברתיים קבועים. פלטפורמה זו מספקת מענה לצורך בחיי חברה ופנאי, שותפים לבילויים ולעתים גם מפגשים עם הילדים, שמסייעים מאוד ביצירת שגרה חדשה ונעימה עבור התא המשפחתי כולו. יחד עם זאת, בהיבט של מציאת זוגיות, בין אם המטרה היא זוגיות מחייבת ובין אם מפגשים קלילים מבוססי חוויה והנאה משותפת, הקבוצות הללו אינן מספקות את הפלטפורמה המומלצת. כמות המשתתפים בקבוצה היא לא גדולה, אווירת החיפוש עשויה להיות ניכרת ומלחיצה, והתנסות בקשר שלא צלח או הסתיים עשויה לגרום למבוכה עבור מי שהיה מעורב בו ועבור חברים אחרים בקבוצה.
פלטפורמה מומלצת ונוחה יותר לצורך היכרויות לגרושים וגרושים, היא באמצעות אתר דיסקרטי, נגיש ומותאם.


כל הסיבות להירשם לאתר היכרויות לגרושים וגרושות

אתרי ההיכרויות מציעים פלטפורמת היכרויות אשר בולטת במיוחד בקרב גרושים וגרושות, וכוללת כמות נרחבת של פרופילים ומשתמשים. בין היתרונות אשר מושכים את ציבור הגרושים והגרושות להעדיף שימוש באתר על פני אפשרויות אחרות:
  • זמן- הגירושין כוללים לרוב שינוי לא רק בסטאטוס האישי, כי אם גם באורח החיים. צורך בנטילת אחריות על פרנסה והשקעה בשעות עבודה, מטלות הבית שאינן מתחלקות עוד והצורך להעניק תשומת לב לילדים- כל אלה הופכים את הזמן למוצר מוגבל. חיפוש זוגיות והתקשרות ראשונית באמצעות אתר היכרויות לגרושים וגרושות, חוסך זמן יציאה לבילויים עקרים, שוטטות בקבוצות ולמעשה מאפשר ניצול נכון של הזמן הפנוי בחיפוש זוגיות מתאימה.
  • מיפוי- לאחר גירושין אחד הדברים שמתחדדים הם המענה לשאלה מה נכון לנו ואת מי אנו מחפשים. בשונה מן הזוגיות המשמעותית הראשונה שנולדת לרוב בתהליך טבעי ומבוססת על חיבור אישי, גרושים וגרושות מעידים על רשימת מאפיינים ותכונות שיגרמו לקשר לעבוד או להיכשל. שימוש באתר היכרויות מאפשר מיפוי ראשוני ויצירת חיבור עם בני/בנות זוג מתאימים בלבד, תוך קביעת פרמטרים בניהם: טווח גיל, סטאטוס, מרחק גאוגרפי, הרגלי עישון ותזונה, תחביבים והעדפות ועוד.
  • דיסקרטיות- גם כאשר החיפוש הוא כשר ולגיטימי, נוכחות של ילדים בתמונה, רגישות אל מול האקסים וסיבות נוספות, יביאו את המחפשים להעדיף התנהלות פרטית ודיסקרטית, ללא חשיפה מיותרת. אתר היכרויות מספק מענה דיסקרטי ונוח ואפשרות לנהל התקשרויות בתוך האתר, עד לשלב בו יקבעו השותפים לשיח ולהיכרות הראשונית, דרך אחרת.
  • מבוכה- יציאה ממערכת זוגית עשויה גם לספק חבטה לאגו, ולהותיר חוסר ביטחון עצמי, שייתרגם למבוכה לא נעימה בעת הניסיון ליצור קשר ראשוני לצורך היכרות. אתרי ההיכרויות מספקים את האפשרות להסתתר מאחורי מסך וכינוי בשלבים הראשוניים, ולהיפטר מן החלודה, לחדד את כישורי השיחה והחיזור, ללא המבוכה הקיימת בפלטפורמות אחרות.