קשר דיסקרטי

רבים מחפשים קשר דיסקרטי, והסיבות לכך יכולות להיות שונות. הסטיגמה היא שאלו הם אנשים הנמצאים במערכות יחסים, אך לא בהכרח; ישנם מקרים רבים בהם אנשים שומרים על פרטיותם ומחפשים קשר דיסקרטי.
בסופו של דבר אנו חיים את החיים למען עצמינו, ואיננו נדרשים לספק לאף אחד הסברים על חיינו הפרטיים.
 
אם אתם מחפשים קשר דיסקרטי, חושבים על זה או שכבר עושים את הצעדים הראשונים, להלן כמה טיפים שיעזרו לכם לשמור על הקשר דיסקרטי. לא רק הדיסקרטיות היא הסוגיה כאן, אתם גם רוצים קשר בריא שלא יצא משליטה, קשר המשרת את שני הצדדים. כדאי לקרוא את הטיפים, הם עשויים להיות שימושיים.
 

4 טיפים לקשר דיסקרטי

להגדיר ציפיות 

כאשר נכנסים לקשר דיסקרטי חשוב מאוד ששני הצדדים יגדירו מה הציפיות שלהם מהקשר. אם צד א‘ רק מחפש סקס וצד ב‘ מחפש קשר שיתפתח לנישואים ומשהו רציני, זהו מתכון לפיצוץ; אם לא עכשיו אז מחר. והפיצוץ הזה עלול להביא לאבדן הדיסקרטיות. על שני הצדדים לוודא כי הם נמצאים על אותו הדף כבר מהשלבים הראשונים, אחרת ייוצרו אכזבות. 

קביעת ערוץ תקשורת 

אנו חיים בעידן שבו יש אינספור ערוצי תקשורת; משיחות טלפונים, דרך אימיילים ועד אפליקציות פופולריות למסרים מיידים. כל ערוצי התקשורת הללו הם נהדרים, אבל כאשר מדובר בקשר דיסקרטי הדבר יכול להיות בעייתי. כאשר ישנם אנשים הנמצאות במערכות יחסים ויש להם רומן סודי, עליהם להיות זהירים מאוד בעת השימוש בערוצי התקשורת. היסטוריית השיחות, או הודעות הוואטסאפ, עלולות להסגיר את הרומן. לכן צריך לקבוע את האמצעים ליצירת קשר בצורה דיסקרטית. שמירת השם של המאהבת בשם פיקטיבי כמו ”מכונאי רכב“ או ”אבי עבודה“ יכולה להיות מוזרה אם האישה תראה בהיסטוריית השיחות שאתם מדברים עם ”מכונאי רכב“ כל לילה… 

היזהרו משימוש בכרטיסי חיוב 

כרטיס אשראי או אפליקציות תשלום הם אחת מצורות התשלום הפופולריות, ואנו יודעים שהן נוחות מאוד. הן גם שימושיות מאוד כאשר אנו רוצים לעשות הזמנה באינטרנט, כמו למשל פרחים למאהבת או חדר בבית המלון. אבל הבעיה היא שאמצעי תשלום אלו משאירים עכבות. בעזרתם ניתן לגלות מתי ישבתם עם המאהבת במסעדה יוקרתית ובאיזה מלון ביליתם. לכן תצטרכו לעשות שימוש במזומן, או אולי להשתמש בכרטיס חיוב PRE PAID, שניתן לטעון אותו מראש ואז להשתמש בו מבלי שבני הזוג ידעו על קיומו. 

אף פעם אל תעשו את המפגשים בביתכם

כאשר מנהלים קשר דיסקרטי רק מחכים להזדמנות שבני הזוג יצאו מהבית לכמה ימים… שהבעל ילך למילואים, שהאישה תטוס לחו“ל עם חברות… אלו הם באמת הרגעים הכי טובים עבור מי שמחזיק בקשר דיסקרט מאתר הכרויות דיסקרטי. בזמנים אלו הם יותר חופשיים לקיים את המפגשים. אך למרות זאת אנו ממליצים שלא לערוך את המפגשים בביתכם; יש כל כך הרבה פרטים קטנים שלא תשימו אליהם לב ועשויים להסגיר את מה שהתרחש. משערה על המיטה ועד ליפסטיק על אחת הכוסות. עדיף שתקיימו את המפגשים בדירות דיסקרטיות או בתי מלון.