דרכים מיוחדות למצוא זוגיות

דרך מיוחדת למציאת זוגיות שאולי רק פנטזתם עליה

עולם הדייטים בין שוגר בייבי לשוגר דדי הוא נושא חם, אבל לא הרבה אנשים ששמעו עליו משהו, באמת יודעים במה בדיוק מדובר. כדי לעזור לכם להבין לעומק את משמעות הזוגיות המיוחדת הזו, הנה כמה דברים (מעבר לשמועות הסנסציוניות), שסביר להניח שאינכם יודעים.


מה זה דייט עם שוגר דדי?

אתרים המציעים לנשים הכרויות דיסקרטיות, מודרניות עם שוגר דדי, מתכוונים ליצירת מערכת יחסים מועילה באופן הדדי בין גבר עשיר לאישה צעירה ונאה, כאשר הגבר העשיר, ה׳שוגר דדי׳, מספק תמיכה כספית תמורת בילוי זמן עם האישה הצעירה, ה׳שוגר בייבי׳.
אבל מהו אופייה של זוגיות שונה זו, של שוגר בייבי עם שוגר דדי? ובכן, מערכת יחסים זו עוסקת קודם כל בזוגיות ורק אחר כך באינטימיות. אגב, יש סוגים מסוימים של שוגר-דייטים, שלא כוללים אינטימיות, אם כי הם די נדירים.
מערכת יחסים זוגית עם שוגר בייבי, קרובה יותר לעולם ההיכרויות המסורתיות מכפי שאתם משערים, כאשר ההבדל המרכזי הוא התמיכה הכספית מצד השוגר בייבי, אם בצורת קצבה חודשית, תשלום לפי פגישה ו/או מתנות.

אתרי היכרויות מיוחדים לשוגר-דייט

אתר הכרויות לעשירים, המתמחה בשוגר-דייטים, הוא הבחירה הטובה ביותר לצעירה, המחפשת גבר עשיר שיהפוך את חייה לחוויה מסחררת, ולהיפך, לגבר עשיר, המחפש את הצעירה שתנעים את חייו ותקדיש לו מזמנה ואת חברתה. אתר להיכרויות דיסקרטיות הוא הדרך היעילה ביותר לפגוש אנשים עם שאיפות ורצונות דומים, והוא נוצר במיוחד כדי למלא את הצרכים הנדרשים לארגון מערכת יחסים בין שוגר דדי לשוגר בייבי.

כללים מחייבים ביחסים של שוגר-דייטים

  • השוגר בייבי והשוגר דדי מנהלים ביניהם משא ומתן כדי להפיק הסכם הדדי מועיל לשניהם.
  • שוגר דייט נעשה תמיד על בסיס הרעיון שלא מדובר בקשרים מחייבים.
  • מערכות יחסים כאלה הן קלילות יותר ולא כרוכות בדרמות מיותרות.
  • בבסיס מערכת היחסים קיימת עסקה, כאשר שני הצדדים אמורים לקיים אותה.
  • להסכם בין השניים יש מועד סיום, ולעתים רחוקות הזוגיות מחזיקה מעמד זמן רב יותר (ולכן חשוב לא להסתבך בהתאהבות).

היתרונות של שוגר-דייטים

  • גם אם קיימת סטיגמה בחברה לגבי זוגיות עם שוגר דדי, צריך לקחת בחשבון שגם השוגר בייבי וגם השוגר דדי, מסכימים לתנאים שהסדירו ביניהם.

  • יש הטוענים שהשוגר בייבי פגיעה יותר במערכת יחסים זו, אבל אחרי הכול מדובר במערכת יחסים ברורה מאוד לשני הצדדים, ואין שום ציפיות שווא או לחצים מצד השוגר דדי. שני הצדדים יכולים לנהל חיים נפרדים, ויכולים להיות להם גם בני זוג אחרים, תלוי בסידור בין השניים.
  • לפעמים, אחד מבני הזוג מתאהב, מה שהופך את מערכת היחסים המיוחדת הזאת למאתגרת מאוד. עם זאת, כשמדובר בזוגיות של שוגר בייבי ושוגר דדי, סיום היחסים נעשה באופן חיובי, בלי לבבות שבורים.