שוגר דדי לפי החוקים

שירה (שם בידוי), בת 22, מתגוררת במרכז הארץ ומגיל מוקדם כבר הבינה איזה סוג של יחסים היא מחפשת. העובדה שהיא יכולה לספר לחברותיה שאכלה אתמול במסעדה יוקרתית, או שבשבוע הבא היא תצא לתצוגת אופנה יוקרתית באיטליה, היא זו שמאשרת את סגנון החיים שהיא בחרה לעצמה. כל מה שהיא רצתה היה להכיר שוגר דודי שידאג לה ויפנק אותה כפי שרק שוגר דאדי לפי החוקים שלך יכול. גברים עשירים רבים מחפשים היכרויות דיסקרטיות ופנויים לקשר ללא ציפיות נוספות מעבר לזמינות חלקית. מדוע לעבוד כשכירה ולהרוויח מינימום כשאפשר לחיות באיכות חיים גבוהה ואפילו ללא הרבה מאמץ?
 

מה זה אומר "שוגר דדי לפי החוקים"? והאם זה מתאים לכל בחורה?



שוגר דדי הוא מונח המתייחס לצד במערכת יחסים מיוחדת שבה יש גבר עשיר הדואג לצרכיה של בת הזוג. לרוב יהיה מדובר באיכות חיים ברמה גבוהה שאותה בחורה לא האמינה שיכולה להשיג לעצמה לולא יחסים מסוג זה. הגבר העשיר מצידו לא מחפש מערכת יחסים מלאה בדרך כלל או מחויבות גדולה. הוא מחפש להכיר מישהי שתתלווה אליו לפגישות ואירועים או לקיום יחסים אינטימיים. אסור להתבלבל עם שירותי זנות שכן כאשר מדובר על שוגר דדי, מדובר בנשים שגם הן בוחרות את הגבר לפי פרמטרים מסוימים ולא מקבלות כל אחד. לעתים רבות יש גם הסכמים חתומים על אופי היחסים כדי להימנע מחוסר כבוד למי מהצדדים או פגיעה בדיסקרטיות המבוקשת או באופי היחסים בין הצדדים. כאן שוגר דדי לפי החוקים שלך נכנס לתמונה.
 

חוסר כבוד בקשר עם שוגר דדי – מה שמרבית הנשים חוששים ממנו:



זה לא סוד שגברים עשירים רבים עשויים גם להיות עם האף למעלה. מבלי לפגוע באף אחד כמובן, הרי שגבר עשיר מלא בביטחון (לעתים יותר מדי) ובגב כלכלי שיכול לאפשר לו להרגיש כך. כתוצאה מכך גברים רבים עשויים להתנהג לאישה בחוסר כבוד. מהות הקשר בין שוגר דדי ואישה הבוחרת בקפידה את הגבר שלה (בדיוק כפי שהוא יבחן אותה ויבחר בה) צריכה להיות מושתתת על כבוד וערכים, תיאום ציפיות והסכם חתום בין הצדדים בנוגע למהות הקשר, אופי הקשר, מידת הזמינות של האישה וההתנהלות המשותפת בין השניים. בדיוק לשם כך אישה צריכה לבחור שוגר דדי לפי החוקים שלך.
 

הכרות עם שוגר דדי לפי החוקים שלך ומתוך כבוד הדדי:



נשים רבות עשויות לרצות להכיר שוגר דדי. לעתים רבות מדובר בנשים צעירות שלא דחוף להן להתחתן או להקים משפחה והן מחפשות דווקא ליהנות מהחיים וליהנות מקשר נעים, המאפשר להן להשיג את מה שהן רוצות מבלי שיצטרכו להתנצל על כך. אישה שאין לה בעיה ליצור קשר אינטימי עם מישהו שיכול לעזור לה למעשה לחיות את החלום. שוגר דדי שמחפש אישה למערכת יחסים מסוג זה, והיא מצידה מסכימה למערכת יחסים שכזו המאפשרת לה להגשים את החלומות שלה. משם היא תוכל לזרום ולהחליט איך להתקדם עם הקשר ואיך היא מרגישה בו. יחסים מסוג זה לא כוללים בדרך כלל שיחות עומק ובדרך כלל מדובר בשעות של כיף ובילויים משותפים מהנים במיוחד, לא רק אינטימיים כמובן.
 

היכן נוכל להכיר בקלות שוגר דדי?



היכרות עם שוגר דדי לפי החוקים שלך יאפשר לך לחיות חיים בטוחים, נינוחים ומהנים יותר. תוכלי להגשים חלומות, לפרוץ גבולות ולחיות כפי שתמיד חלמת. אין זה אומר שתצטרכי לחיוך כך כל החיים וכי סגנון החיים הזה יוכל להיות גם זמני בהתאם לבחירתך. שוגר דדי המתאים לך ביותר תוכלי להכיר באתרי הכרויות איכותיים אליהם רשומים שוגר דדיס המחפשים מישהי כמוך.