איך למצוא שוגר דדי

מציאת שוגר דדי היא דרך מצוינת להשתעשע, להתנסות  ולהפוך את חייך לקלים ומרגשים יותר. אם  את רוצה לדעת איך למצוא שוגר דדי תוך זמן קצר, פשוט בצעי את השלבים הבאים.

 

לחפש שוגר דדי במקומות הנכונים

דעי מה את מחפשת. לפני שתתחילי לחפש כדאי שתדעי מה את מחפשת, מכיוון שזה יעזור לך לצמצם את החיפוש שלך ולהיות ברורה יותר לגבי הדרישות שלך כבר מההתחלה.
תחליטי איזה סוג של שוגר דדי את מחפשת. האם את רוצה מישהו מתחת לארבעים, או מעל לחמישים? האם הוא צריך להיות גרוש, לרצות לצאת עם מספר אנשים, או אפילו להתחתן? האם את רוצה מישהו שרוצה לבלות איתך הרבה זמן או סתם גבר שיסיע אותך בסופי השבוע?
תחליטי מה את רוצה שהשוגר  דדי יעשה בשבילך. יש נשים שמבקשות תשלום קבוע  (שבועי/חודשי) בתמורה לחברות  איתן, או שאת  מעדיפה  ארוחות ערב יוקרתיות, חופשות אקזוטיות והשתתפות באירועים מפוארים ובלעדיים?
בנוסף, את יכולה להכין רשימה של כל הדברים שהיית רוצה שהשוגר דדי  ישלם עבורם.
 

בדקי אתרי אינטרנט למציאת שוגר דדי

אם את מחפשת קשר עם שוגר דדי, את צריכה להירשם לאתר למציאת שוגר דדי , כמו האתר שלנו- RICHME שגם מוודא ומאמת שהגברים שנמצאים במאגר שלנו הם אכן גברים  מצליחנים בסטטוס גבוה, שיכולים להעניק בילויים והנאות ברמה גבוהה.
אתרים אלו מאפשרים לך לרשום  מה את רוצה ואיזה סוג של קשר את מחפשת ובכך למצוא בקלות גברים שמחפשים משהו דומה.
חשוב שתהיי ברורה לגבי מה את רוצה-  תני לגברים לדעת איזה סוג של מערכת יחסים את מחפשת.
פרסמי תמונות מושכות, אבל לא פרובוקטיביות מדי. את רוצה שהגברים יחשבו שאת סקסית תוך שהם לוקחים אותך ברצינות.
דברי על מה שיש לך להציע. אל תתמקדי רק במה שאת צריכה, אלא תני לגברים לדעת שאת כיפית, מרגשת, מסתורית, או שאת פשוט אוהבת בילוי טוב.
 

בדקי אתרי היכרויות מקוונים רגילים  

אם את מרגישה  נבוכה מדי כדי לבדוק את האתרים המסורתיים למציאת שוגר  דדי, את יכולה לבדוק אתרי היכרויות רגילים
את יכולה גם לעיין בפרופיל של גבר כדי לראות אם הוא מתאים לצרכים שלך –מה תחום העיסוק שלו,  אם הוא מפרט תחביבים יקרים כמו שייט או מבלה במקומות יוקרתיים כתחומי העניין שלו, אם נראה שהוא לבוש בבגדים יקרים, אקססוריז יוקרתיים וברור שיש לו טעם יקר, הוא עשוי להיות השוגר  דדי בשבילך.
כדאי גם לבדוק מה הגבר מחפש -לראות אם הוא רוצה אישה שהוא רואה כשווה לו, או אם הוא רוצה לפנק אישה בתמורה לחברתה.
 
 

שאלי את חבריך

נסי לשאול את החברים שלך אם הם יכולים להכיר לך שוגר דדי. את יכול לנסח זאת בצורה  אחרת אם את לא מרגישה נוח לשאול זאת בצורה ישירה. סביר להניח שלפחות אחד מחבריך יכיר איש עשיר, בין אם זה מהעבודה או ממקומות אחרים.
בקשי מחבריך לקבוע לך דייט ותגידי להם להיות כנים לגבי הציפיות שלך מהקשר.
 

לכי למקומות שבהם תוכל למצוא גברים עשירים

אם את ביישנית מכדי לבדוק את סצנת ההיכרויות המקוונת או לשאול את החברים שלך אם הם יכולים לשדך לך שוגר דדי,  את יכולה לצאת ולנסות לחפש אותו בעצמך. קחי את חבריך לבר או למסעדה בשכונות העשירות בעירך, ונסי לתפוס את עינו של גבר מבוגר ועשיר למראה.
את יכולה אפילו לנסות וללכת למקום שבו ידועים שנמצאים גברים עשירים. את יכולה אפילו לעשות טיול בנות למקומות בהם גברים עשירים מבלים את החופשות שלהם ולראות אם את מוצאת מישהו
כשאת מחפשת את הגברים, תתלבשי יפה, אבל לא פרובוקטיבי מדי. את רוצה שהגברים ייקחו אותך ברצינות ולא יחשבו עליך כעל "סטוץ"  ללילה אחד. מערכת היחסים שלך עם השוגר  דדי צריכה להימשך הרבה יותר מזה - לפחות מספיק זמן כדי שתשיגי את מה שאתה רוצה.
בדקי מקומות תרבותיים שסביר להניח שיגיעו אליהם גברים עשירים, כמו מוזיאונים, בתי אופרה או גלריות לאמנות. אם גלריית אומנות או מוזיאון עורכים ערב אירוע מיוחד, כמו מסיבת קוקטייל, או ערב התרמה הקפידי להיות שם.
 

התמידי בחיפוש שלך

למצוא שוגר  דדי לוקח זמן. אל תהי מתוסכלת אם החיפוש לא יוביל אותך לאדם הנכון מיד. כדאי שתעשי שילוב של הכול:  גם להירשם לאתרי היכרויות באינטרנט, גם לשאול את החברים שלך וגם לצאת כדי למצוא את השוגר דדי של חלומותיך!
 אם את יודעת מה את רוצה ומחפשת ובטוחה שתמצאי את זה, אז השוגר דדי  שלך ימצא את דרכו אליך.
 היתרון שבחיפוש אחר שוגר דדי הוא שאת יכולה לצאת עם מספר אנשים בו זמנית. זכרי לשמור על כל האפשרויות  פתוחות, בזמן שאת מחפשת.
 
 

איך לפנות לשוגר דדי

תהי ברורה לגבי הצרכים שלך

השוגר  דדי שלך יעריך את זה אם תקבע את תנאי הקשר בשלב מוקדם כדי שלא יהיה בלבול. אם אתם רוצים משכורת שבועית או מצפים שהוא ישלם חלק מההוצאות שלכם, כמו שכר הדירה שלכם, יידעו אותו כדי שהוא ידע בדיוק מה אתם צריכים מההתחלה. אם את רוצה לפגוש אותו רק פעם או פעמיים בשבוע, אז תגיד לו את זה כדי שהוא לא יצפה ליותר.תיאום ציפיות  לגבי הצרכים שלך יעזור גם לבסס את תנאי הקשר. זה יבטיח ששניכם מחפשים את אותו הדבר.
אם את רוצה את החופש לפגוש אנשים אחרים בזמן שאתם יוצאים, את יכולה להבהיר את זה גם מההתחלה.
אל תתביישי להגיד לו מה את רוצה - הוא יעריך את הכנות שלך ואולי אפילו ימצא אותה מרעננת.
 

שימי לב למראה שלך

את לא צריכה להיות נערה לוהטת בת  עשרים עם חזה ענק כדי לפנות לשוגר דדי. הם מחפשים נשים בכל הגילאים, הצורות והגדלים. כמו כן,  שוגר  דדי'ז רבים מעדיפים את המראה הטבעי. חשוב הוא שתשקיעי בטיפוח ההופעה שלך-: עיצוב שיערך, איפור אטרקטיבי ולבישת בגדים מחמיאים ומושכים.את יכולה למצוא שוגר  דדי כשאת נראית במיטבך.
 

תהי בטוח בעצמך

אם את רוצה לפנות לשוגר  דדי, את צריכה להיות בטוחה בעצמך, ומוכנה להחליט. ייתכן שהוא מרגיש ביישן לגבי היותו שוגר  דדי או לא בטוח כיצד להמשיך, והוא יעריך את זה אם את יודעת מה את עושה ולא מתבייש לבקש את הדברים שאת צריכה. הרימי  את ראשך, חייכי והציגי את עצמך בגאווה.                                                                                          שימי לב, שיש הבדל בין להיות בטוחה בעצמך לבין להיות שתלטנית. תני ל שוגר  דדי לומר לך מה הוא חושב, מה הוא רוצה ואיך את יכולה לעזור. אל תתעלמי ממנו ומהצרכים שלו. 
 

תהי עצמאית

שוגר  דדי לא מחפש שותפה לחיים או אישה שתעשה את כל הכביסה שלו וקניות המצרכים עבורו - כנראה שיש לו עוזרת בית בשביל זה בכל מקרה. הוא מחפש אישה מהנה ומרגשת, אבל שיש לה גם חיים משלה, תחומי עניין, חברים ותוכניות כשהוא לא בסביבה. אם נראה  תיצמדי אליו ותגלי  אובססיביות  לגבי לוח הזמנים שלו, או שתרצי להיות כל הזמן בסביבתו, הוא ייסגר מהר. אל תיפגשי עם  איתו יותר מפעמיים/שלוש בשבוע -   כדי שלא יחשוב שאת נקשרת אליוהימנעי מלישון יותר מדי  אצל. אם תתחילי לישון אצל ה שוגר דדי שלך כל הזמן, זה יראה כאילו את רוצה לעבור לגור איתו, היי פתוחה לגבי התוכניות שלך. אם את מבלה לילה עם החברות שלך, הודיעי לו. הוא ירצה אותך יותר רק אם הוא קצת יקנא. אם לשניכם ברורה העובדה שאתם במערכת יחסים פתוחה, ספרו לו מתי אתם יוצאים לדייט עם מישהו אחר. זה רק יגרום לך להיראות מושכת יותר.
 

תהי סקסית 

שוגר  דדיז רוצים נשים סקסיות שימלאו אחר הצרכים שלהם. כדי למצוא  שוגר  דדי, אז את צריכה להיראות ולהתנהג בצורה סקסית על ידי לבישת בגדים סקסיים, איפור מושקע ולבישת הלבשה תחתונה סקסית בחדר השינה. את לא צריכה ללבוש בגדים פרובוקטיביים כדי להיות סקסית - לבשי משהו שמחמיא לגזרה שלך ויגרום לשוגר דדי שלך לרצות אותך יותר. 
 

איך לשמור את השוגר דדי שלך בעניין

תישארי מסתורית

אם את רוצה שהסוכר דדי שלך ימשיך לרצות אותך, אז את צריכה להישאר מסתורית - אל תגידי לו תמיד לאן את הולכת, לא לענות לו מיד כשהוא מתקשר, לא להסביר בפירוט על כל מה שאת עושה. את עסוקה בלחיות את החיים שלך. אל תספרי לו כל דבר קטן  שעובר לך בראש  ואל תפרטי על המשאלות והצרכים שלך. את יכולה לחשוף קצת על עצמך בכל פעם, אבל תמיד להשאיר אותו רוצה עוד.אל תיתן לו  את לוח הזמנים שלך. תני לו לתהות על כל הדברים שאת עושה כשאת לא איתו.

תהיי חיובית ומהנה

שוגר  דדי'ז מחפשים נשים שיוכלו ליהנות איתן. הם לא מוציאים כסף כדי להיות עם אישה שלילית שלא מפסיקה להתלונן. שמרי על גישה קלילה וחיובית ע"י  שיחה על הדברים שעושים אותך מאושרת ומלהיבים אותך. נסי  לחייך ולצחוק הרבה. שוגר דדי'ז רוצים להיות בחברת נשים שנהנות.

שמרי על ההתרגשות 

אם את רוצה לשמור על השוגר דדי שלך, אל תעשו את אותו הדבר בכל סוף שבוע.  אם אתם עושים את אותם דברים ביחד כל הזמן, יכול להיות שהשוגר דדי שלך מתחיל להשתעמם איתך. ודאי שאתם עושים דבר חדש ביחד לפחות פעם בשבוע או שבועיים.
בקשי ממנו לקחת אותך לפעילויות חדשות כמו שייט, לתת לך שיעור טניס, או להסיע אותך לחופשה יקרה.
שמרי על דברים מרגשים גם בחדר השינה. נצלי את הזמן שלך עם השוגר  דדי שלך כהזדמנות לנסות כמה מהמהלכים החדשים שלך.

הימנעי מביתיות

הדרך המהירה ביותר לכבות את השוגר דדי שלך היא לגרום לו להרגיש שאת מוכנה להתחייב. הוא איתך כי את מהנה, הרפתקנית ומרגשת - לא בגלל שאת אוהבת להכין ארוחות ביתיות או לגהץ את החולצות שלו. הימנעי מלישון,  לבלות איתו יותר מדי זמן, או לקחת על עצמך משימות של  בת זוג,  אחרת הוא יירתע וירצה לסיים את הקשר איתך.
ברגע שתראי  שהוא מרגיש לא בנוח כשאת מתקרבת יותר מדי, פשוט פני אחורה.
אל תקראי לו ה"חבר שלך" ואל תתבדחי על חתונות
אל תכירי אותו לחברים או למשפחה שלך אלא אם זה באמת מה שהוא רוצה, אחרת הדברים יתחילו להרגיש רציניים מדי עבורו.
הימנעי מלדבר על משהו רחוק מדי בעתיד, אלא אם את  מתכננת את החופשה הבאה שלך.

אל תתחברי

אל תתחברי אליו יותר מדי. הוא לא "החבר שלך", או מישהו למערכת יחסים רצינית. הוא גבר שאת נהנית איתו,  שמספק לך את הטבות כלכליות שהופכות את חייך לקלים ומהנים יותר. אל תתחילי לתכנן את החתונה שלכם, לחשוב על שמות לילדים שלכם, או לתזמן את חייך לפי לוח הזמנים שלו. הישארי מי שאת, דאגי לאינטרסים שלך, ותימנעי מפגיעה.
אל תיצרי איתו קשר כל הזמן כשאתם לא ביחד. פשוט תכנני  את הפגישות שלך פעם או פעמיים שבוע והודיעי ​​לו מתי את באה.
אל תבלי  את זמנך בנפרד בלתהות מה הוא עושה, או מתי תתראו שוב.
אל תשאלי אותו על נשים אחרות בחייו או תקנאי אם הוא  מדבר על אישה אחרת.
 

דעי מתי להמשיך הלאה

אם היית עם השוגר  דדי שלך הרבה זמן, אולי את תוהה אם הגיע הזמן לנתק את זה. יש כמה סיבות טובות לעשות את זה: אתה עשוי לראות שהוא קשור אליך מדי, את יכולה לדאוג שאת קשורה אליו מדי, או ששניכם פשוט משועממים אחד עם השני. סיבה נוספת להמשיך הלאה היא שאתה או הסוכר דדי שלך מצאת מישהו שאתה באמת אוהב ורוצים להמשיך במערכת יחסים עם אותו אדם.
ברגע שזה נגמר, זה נגמר. היי ברורה  לגבי סיום הקשר ונסי לסיים  את היחסים בצורה טובה. אם כל מה שרצית היה שוגר דדי, תוכלי למצוא עוד אחד תוך זמן קצר.
אם השוגר דדי דחה אותך, אל תפגעי. זה קורה כל הזמן -  שוגר דדי נוטים להשתעמם ולרצות להמשיך הלאה, וכנראה שזה לא קשור אליך.