יש לי שוגר דדי

כשאני מספרת לחברות שלי איך אני יכולה להרשות לעצמי לבלות כל כך הרבה ועוד במקומות יוקרתיים כל כך, ואפילו לצאת לחופשות בחו"ל במשכורת של ברמנית, אין לי בעיה לומר: יש לי שוגר דדי. יש לי אדם כזה שנמצא בחיים שלי ובחרתי בעצמי מתוך מאגר של גברים עשירים ופנויים לקשר דיסקרטי בתמיכה מלאה וללא ציפיות נוספות. את כולם מצאתי באתר שיש בו נשים כמוני וגברים כמוהו, RichMe. כל האנשים שם יודעים בדיוק לשם מה הגיעו לשם ומהם חוקי המשחק, ולכן אין הרבה אכזבות ואין מקום לטעויות. כל מי שנמצא שם רוצה אותו דבר – יחסים מהנים והרבה בילויים כשהצד הנותן תמיכה הוא הגבר העשיר והצד המקבל תמיכה הוא האישה היפה והמשוחררת שמחפשת חיים יפים.

למה שוגר דדי מתאים לי?

אני לא נמצאת בגיל שבו דחוף לי להתחתן או להקים משפחה בדרך כלשהי ואני רוצה ליהנות מהחיים כפי שהם, בלי תירוצים והתנצלויות. אם אני לא יכולה להשיג את זה בעצמי למרות שאני עובדת קשה, אין לי בעיה ליצור קשר אינטימי מהנה עם מי שיכול לעזור לי לחיות את החלום. הוא מחפש אותי ואני רוצה אותו, אז אין שום סיבה לוותר על הקליק הזה שנוצר בינינו ולהמשיך לזרום מפה לאן שיתחשק לנו, מתי שיתחשק לנו לפי הסדר שהסכמנו עליו מראש. למען האמת, אפילו לא צריך לדבר הרבה משום שאנחנו אוהבים את אותם דברים בדרך כלל, ובגלל זה מוצאים את עצמנו מבלים שעות במקומות שבהם כיף לנו יחד, או בדירה שלי או במקומות אחרים שהסכמנו עליהם, וזה נהדר. יש לי שוגר דדי ואני נהנית מכל רגע שלי אתו.

להכיר בקלות שוגר דדי

אני רשומה באתר שמוקדש למפגשים כאלה בדיוק ושם אני יכולה להיות בטוחה שהאבטחה של האתר שומרת עליי ועליו והפרטים שלנו חסויים ומאובטחים באבטחה הגבוהה ביותר שאפשר. סיבה נוספת שבגללה אני מעדיפה את האתר הזה היא האימות שעושים לכל מי שנרשם לאתר, כדי למנוע ממתחזים ומאנשים שהם לא כאלה לבוא ולפזר הבטחות שהם לא יכולים לעמוד בהן. בגלל זה נוח לי להיות שם ולתת אמון בכל מי שאני רואה. הם כבר נבדקו והם אמיתיים, ולכן מכאן הבחירה קלה. קל להכיר פה אנשים חדשים ומשם אפשר ליצור עוד הכרויות ובגלל זה אני מעדיפה לרכז את ההיכרויות שלי כאן.

מה אנחנו עושים?

כל מה שאנחנו רוצים, יחד. יש לי שוגר דדי שמתאים לטעם שלי ולסגנון שלי בכל דבר וזה כולל גם פגישות אינטימיות כי המשיכה בינינו טובה, וזה כולל בילויים בחוץ ואפילו נסענו לחופשה מהנה בחו"ל, והיה נהדר להיות שם בלי מחויבויות וציפיות מאף אחד. רק הוא ואני והחבר'ה שהצטרפו אלינו כי כולם מבינים שהחיים הטובים לא דופקים חשבון לכל אחד, ושווה לחיות אותם.