שוגר דדי הייטקיסט

ישנם סוגים רבים ושונים של מערכות יחסים, כאשר לכל אחד ואחת יש את הזכות לבחור באילו מערכות יחסים מעניינות אותם ומתאימות להם. בעוד אישה אחת יכולה לחפש גבר רגיש, נעים עם לב טוב, שהיא רוצה לשייט אתו ביחד את מסע החיים הרי שיש אישה אחרת שיכול להיות שמחפשת דווקא קשר פחות מחייב, אולי אפילו אפלטוני. יש נשים המחפשות גם שוגר דדי הייטקיסט, כזה שיש לו הרבה כסף, יודע לחיות טוב ולא מתבייש לשפוך כסף על בת הזוג שלו ולדאוג לה.
 

מי הוא שוגר דדי ובאיזו מערכת יחסים מדובר?



שוגר דדי הוא למעשה גבר עשיר או אמיד מאוד כלכלית, שמוכן לדאוג לכל צרכיה של האישה לטובת מערכת היחסית הזוגית. לרוב יהיה מדובר על גבר מבוגר יותר מהאישה, לעתים אפילו בהפרשי גיל גדולים, כאשר מטרת הקשר עשויה להשתנות בהתאם למה ששני הצדדים מחפשים. נשים רבות מחפשים שוגר דדי הייטקיסט או איש עסקים שיוכל לספק את צרכיהן ולאפשר להן לחיות טוב יותר, לדאוג להן כלכלית, וגם יענה על הצרכים השונים של האישה. כן, גם לנשים המחפשות שוגר דדי יש דרישות וקריטריונים שהן מחפשות בגבר שלהן, מלבד הכסף. כדי למצוא את אותם גברים איכותיים, עשירים, המחפשים נשים למערכות יחסים מיוחדות אלו, תוכלו להירשם לאתר הכרויות בו נמצאת קהילה של אותם גברים עשירים המחפשים קשר זוגי ואיכותי עם אישה צעירה, יפה שתשמח למערכת יחסית זו.
 

מדוע נשים אוהבות מערכת יחסים מסוג זה?



במסגרת מערכת יחסים עם שוגר דדי האישה מתמסרת לאותו גבר עשיר בתמונה לכך שתוכל לחיוך טוב כפי שמעולם לא הייתה יכולה לאפשר לעצמה, וכפי שהיא מרגישה שאולי לא תוכל לאפשר לעצמה אלמלא מערכת יחסים עם שוגר דדי הייטקיסט. מערכת היחסים עשוי להתנהל כמו מערכת יחסים רגילה, רק שצד אחד מממן אותה, או מערכת יחסית מזדמנת או כזו ללא מחויבות. בהתאם לסוגים השונים של מערכות היחסים מסוג זה יש גם סוגים שונים של שוגר דדיס.
אילו סוגי שוגר דדיס נפוצים?
 

שוגר דדי הייטקיסט

 
  • שוגר דדי הייטקיסט – בתחום ההייטק מרוויחים טוב, במיוחד ככל שמתקדמים וצוברים ניסיון, ובמיוחד אם יש לכם חברת הייטק משלך או שאתם בעל מיזם מצליח. מדובר באחת העבודות הרווחיות ביותר, הן כשכיר והן כעצמאי, כך שאם מדובר בגבר המתאים לקריטריונים שלך מהבחינות האחרות, הוא גם יתאים ככל הנראה מבחינה כלכלית.
  • איש עסקים – אנשי עסקים מצליחים אלו אנשים בעלי ממון. אותם אנשים מאוד עסוקים בעבודתם ועם עסקיהם ולרוב יהיה להם קשה לנהל מערכת יחסים מלאה. לכן, קיום יחסים עם אישה המחפשת שוגר דדי למספר מפגשים בשבוע בלבד, קשר לא מחייב או פשוט מערכת יחסים שבה היא כן מתחייבת לאותו אדם אך טוב לה שיש לה את הפרטיות שלה או זמן עם הילדים ואינה מחפשת את הקרבה של הבעל שעות רבות במהלך היום – זו יכולה להיות אופציה מצוינת.
  • שוגר דדי אנונימי – אנשים רבים בעלי פרופיל גבוה מחפשים לקיים מערכת יחסים צדדיות או ללא מחויבות תוך שמירה על דיסקרטיות. הם אינם מעוניינים לחשוף את עצמם במערכת יחסים זו, אינם מעוניינים בשיחות נפש מעמיקות או חפירות מיותרות ומחפשים מישהי למערכת יחסים אפלטונית בדרך כלל.
 
העולם המתפתח של ההיכרויות נוגע בתחומים רבים ושונים, כאשר שוגר דדי הוא ללא ספק אחת האופציות הטובות ביותר עבור אנשים רבים, הן עבור הנשים המחפשות גבר אמיד שיכלכל אותן והן עבור אותם גברים המחפשים מערכת יחסים ספציפית.