מחפשת תומך

כולנו מחפשים מערכת יחסים מרגשת שתעניק לנו תמיכה בין אם מנטלית ובין אם פיזית. ישנם אנשים המחפשים קשר שמעניק גם תמיכה כלכלית ואין מה להתבייש בכך. מדובר באנשים המבקשים להעניק אהבה ולהתאהב תמורת חיים עם בן זוג מבוסס כלכלית שיכול להעניק להם את מה שהם לא יכולים להעניק לעצמן. לא מדובר בטרנד חדש אם כי במערכת יחסים שקיימת כבר מאות שנים אך לא הוגדרה נכון במהלך התקופות השונות. כעת, בעידן החדשני של היום אפשר גם למצוא קשרים בסגנון זה בכל מקום ופלטפורמה מתאימה. אם את מחפשת תומך את לא לבד, הנה כל מה שאת צריכה לדעת. 
 

מחפשת תומך וזקוקה לעצות? הנה כל מה שחשוב שתדעי



אנחנו יודעים שהרבה מאד אנשים מתבלבלים בין אישה שהגדירה שהיא מחפשת תומך לבין חיפוש אחר מערכת יחסים של אהבה לטווח הארוך. אך חשוב לדעת שישנם לא מעט קשרים מסוגים אלו שהחלו כקשר המבוסס אך ורק על תמיכה והמשיך לסיפור אהבה מהסרטים כי בסך הכל כולנו מחפשים זוגיות יציבה ומטפחת. החיפוש אחר שותפות מרגשת מלאה בפרפרים בבטן היא כמיהה ותשוקה למצוא את האחד שיחלוק עמך את מסע החיים, יעריך אותך, יכיר בך וכן גם יעניק תמיכה כלכלית לצד האהבה שאת תעניקי לו, והוא יעניק לך.  
 

קשרי תשוקה ותמיכה – הרבה יותר מחומריות



המעורבות במערכת יחסים בה התמיכה הכלכלית היא תפקיד מהותי היא בעלת לא מעט יתרונות. כל אישה שהגדירה לעצמה שהיא מחפשת תומך תרגיש תחושה של ביטחון משמעותי בקשר כאשר בן הזוג הוא תומך כלכלי והאישה אחראית על נושאים אחרים במערכת היחסים. בין אם מדובר על הטיפול בבית, יותר השקעה בצד המיני, טיפוח קריירה ענפה לעתיד או פשוט תשומת לב מרגשת ומלאה בתשוקה. מערכת יחסים שבה שני הצדדים מרגישים בנוח עם הסידור וישנה הסכמה מלאה היא מערכת יחסים לכל דבר ועניין ואין בנושא התמיכה דבר שאמור להעיב על קשר הדדי מרגש ומשמח.
 

עוד מאמרים:

הכרויות גברים​ כל המידע >> 

שוגר דדי כל המידע >> 

איך מוצאים קשרים כאלו אונליין?



בעידן הדיגיטלי של היום האפשרות למצוא קשרים תומכים באינטרנט הרחיבה את האופקים של רבים המחפשים קשרים כאלה. כל אישה מחפשת תומך יכולה לעשות זאת באמצעות פלטפורמות ואתרי אינטרנט שונים המוקדשים לטיפוח סוגים אלה של קשרים, אנשים יכולים לתקשר את רצונותיהם וציפיותיהם בשקיפות, ובכך להגדיל את הסיכויים למצוא שותף תואם. בעוד שהפלטפורמות המקוונות מציעות נוחות ומאגר רחב יותר של שותפים פוטנציאליים, הן גם דורשות גישה זהירה כדי להבטיח בטיחות, הסכמה של שני הצדדים ומינימום כבוד במערכת היחסים.
 

את לא לבד בחיפוש אחר אהבה מכל סוג



החיפוש אחר בן זוג תומך בתמורה לזוגיות הוא שיקוף של המשחק המורכב בין הצרכים הרגשיים לרצון ליציבות. אישה מחפשת תומך היא בסך הכל עוד חלק מחברה מודרנית. ככל שהחברה מתפתחת, כך גם הצורות וההבנות של מערכות יחסים שונות ומגוונות מקבלות את המקום שלהן. חשוב להגיע אל מערכות היחסים הללו בראש פתוח, מקבל ומכיל. לדעת ולהרגיש שיש עם מי לדבר, ולזכור שבסך הכל מדובר בעוד סוג של חיפוש אחר תשוקה, מגע, אהבה וקשרים. אחרי הכל, ללא מגע אנושי קשה מאד ליהנות מהחיים.