לכוון גבוה ולבחור בזוגיות מעצימה


אם אי פעם שאפת למצוא את הגבר האמיד והמבוסס, שירעיף עלייך מתנות, טיולים ומזומנים בתמורה לזמנך, יש היום אתרים דיסקרטיים שיוכלו להגשים ולממש את השאיפות הללו שלך.
עם זאת, לפני שאת יוצאת לדרך, וכדי להבטיח שחוויית דייטינג שלך, כ׳שוגר בייבי׳, תהיה נינוחה ונעימה, יש כמה דברים בסיסיים שכדאי לדעת לפני שתצללי לתוך החוויה.


איך עובדת מערכת יחסים שכזאת?

ספקולציות ושמועות רבות מרחפות באוויר על כל תהליך הדייטינג של נשים צעירות ונאות עם גברים עתירי ממון, כך שחשוב לדעת' במה בכלל מדובר?
למעשה, מדובר בסידור פשוט שדי משקף את המראה של מערכות יחסים והיכרויות בימינו. מה שמייחד את הדייט עם ׳שוגר דדי׳, היא הסרת העמימות. במקום להעמיד פנים ולרפרף במבוכה סביב מה שאת באמת רוצה להשיג לעצמך, סוג זה של היכרויות מעודד אותך להיות פתוחה לגבי הרעיון לצאת לדייטים עם גברים עשירים.
התוצאה הסופית היא מערכת יחסים מעצימה ומועילה הדדית. הגברים העשירים, שרוצים את חברתן של נשים נאות כמותך, מרוצים מהסידור; וגם את, שזוכה ליהנות מאורח חיים מפואר ויוקרתי, שבדרך כלל לא היית מצליחה להשיג, מרוצה מהסידור.

מה יכול השוגר דדי לעשות?

ובכן, הדבר החשוב ביותר שאת צריכה לזכור בכול רגע ורגע, הוא הכלל שאת לא צריכה לעשות שום דבר שאת לא רוצה לעשות! לא משנה מה קורה, אף שוגר דדי לא אמור לצפות ממך, לדרוש ממך או להכריח אותך לעשות משהו שלא נוח לך אתו, ושאת לא רוצה לעשות אותו. אין חריגה מכלל זה! אם אי פעם גבר יגיד לך משהו שונה, את מוזמנת ליצור קשר עם אתר ההיכרויות שהפגיש ביניכם.
ולאחר שאמרנו זאת, ברור שאת חופשיה לעשות כל מה שעולה על דעתך עם השוגר דדי שלך. הרעיון הוא שאת חולקת את זמנך ואת החברות שלך עם השוגר דדי שלך. זה אומר שאת עשויה למצוא קשר רגשי (וזה בסדר), שכנראה יהיה לך כיף (גם בסדר), ושמן הסתם תזכי לחוות דברים שאחרת לא היית חווה לעולם.

במה המדובר? נתמקד רגע בפרטים:

  • עלייך לבלות עם השוגר דדי שלך.
  • עלייך להתייחס אליו בכבוד.
  • עלייך לוודא שהשוגר דדי נהנה מהזמן שהוא מבלה איתך.
  • עלייך לוודא שאת ברורה לחלוטין לשוגר דדי שלך, באשר לציפיות, לרצונות ולצרכים שלך.
אלה הדברים העיקריים הנדרשים ממך, כדי שתוכלי ליהנות מחוויית שוגר-דייט מוצלחת. שימי לב שאת לא אמורה להיענות לדרישות שלו, לא משנה מה. זכרי, ששום דבר לא נדרש ממך. כל מה שנדרש ממך תלוי בך וברצון שלך שהקשר יעבוד טוב ויימשך.
כל מה שנמצא מחוץ לרשימה זו, תלוי בך ובגבר שאיתו את יוצאת. אחרי הכל, זה אמור להיות הסדר מועיל באופן הדדי, כלומר שניכם צריכים להרוויח ולנהנות מזמנכם המשותף.