הכרויות לפלירטוטים

האנרגיה, הרטט, השובבות והאווירה החמימה, כל אלה ועוד הופכים את הפלירטוט לחיבור ברמה האנרגטית הגבוהה ביותר. את האנרגיה המופלאה הזאת תוכלו למצוא אצלנו, ב-ריצ'מי, אתר הכרויות שמציע לכם בדיוק את מה שאתם מחפשים!
זה אפשרי, ואפילו ממש כיף, ליצור קשרים רומנטיים ומיניים מזדמנים באפליקציית היכרויות מהימנה.
יש דרכים מעניינות ולוהטות יותר לפלירטוט כיפי וסקסי, מאשר שליטת טקסט כתוב. אתם לא צריכים לפרוץ את הגבולות שלכם (או של אדם אחר) כדי ליצור קשרים חדשים. מספיק שתפעילו קצת את הדמיון ותאמצו את הנכונות להיות קצת מוזרים (תכונה שעשויה להיחשב כלוהטת מאוד באישיות).

דעו מה כוונתכם והיו ישירים לגביה

אתר היכרויות מאפשר לכם להתמקד בפרטנרים המתאימים למטרות שלכם. אתם יכולים להשתמש במילות מפתח או לחפש אנשים המתגוררים באזור שלכם. בכל אופן, ככול שתהיו ברורים יותר לגבי מה שאתם מחפשים (או מה שאתם לא...) כך תוכלו למצוא מהר יותר את הקשר עם מישהו שמחפש את אותם דברים.
אם אין לכם עניין או יכולת לקבוע דייט בעולם האמיתי, אמרו זאת! אתם יכולים להיות ברורים לגבי רמת העניין הבסיסית, הזמינות והרצונות שלכם. שימו הכול על השולחן. לדוגמה: ״היי, אני מחפשת מישהו לפלרטט אתו מרחוק, מתאים לך? היית מחליק ימינה?״
אל תשאלו: ׳מה נשמע?׳. אם הנושאים החמים בחדשות יעלו בשיחה, אז לכו על זה, אבל אתם לא חייבים להוביל לדיבור על הקשיים בחיים הממשיים כרגע. אם תשאלו: ׳מה נשמע?׳ יתכן שהתשובה תהיה: זה מסובך וקצת מדכא ולא בא לדבר על זה עכשיו עם מישהו שהכרתי הרגע׳.
כשאתם מתחילים לשוחח באתר הכרויות, עדיף להעביר את השיחה לפסים אינטימיים יותר ברגע שהיא מתחילה. לאחר ששניכם תתחילו לגלות עניין זה בזה, קרוב לוודאי שתתחילו להחליף ביניכם הודעות טקסט או לקבוע וידאו צ׳אט, שעשוי להיסחף (וזה מה שאתם רוצים, לא?) למה שנקרא ׳סקסטינג׳ (sexting)... תוכלו להנביט ולהפריח את הפלירטוט כשתתקדמו מהודעות הטקסט ותעברו לווידאו צ׳אט שיאפשר לכם לשמוע את הקול ולראות את הפנים של הפרטנר שלכם.


גייסו תמונות מחיי היומיום לטובת הפלירטוט

הצגת תמונות חדשות משגרת היומיום שלכם, יכולה להיות מקסימה בדיוק כמו שליחת סלפי באינסטגרם. אל תקדישו לזה מחשבה רבה מדי. אחרי הכול, אם אתם מתעניינים במישהו, בטח תשמחו לראות את ארוחת הבוקר הנהדרת שהוא הכין לעצמו, או את הפנים החמודות שלו כשהוא לוגם מכוס היין בערב. 

מחפשים הכרויות לפלירטוטים? טוב שבאתם! RICHME מאפשר לכם להיות סלקטיביים לגבי הדייטים שלכם ולבחור רק במי שעונה על הצרכים והפנטזיות שלכם. ואם מה שאתם מחפשים זה פלירטוטים, יש לנו שפע של אנשים המחפשים בדיוק את אותו הדבר. כל שעליכם לעשות זה להירשם, למלא את הפרופיל ולהתחיל במסע פלירטוטים מרתק שנמצא במרחק של כמה קליקים בלבד.