מה זה שוגר דדי

לא כולם באמת יודעים מה זה שוגר דדי, למרות הסרטים והדיבורים על זה. זה לא תמיד כמו שנראה לאנשים כמו חיבור אוטומטי בין צעירות לקשישים עשירים, אלא הרבה פעמים הם אפילו קרובים בגיל וההבדל המשמעותי היחיד הוא במעמדם הכלכלי. זה הכל. וכשיש אנשים שרוצים להתחבר ולא לעשות מזה עניין משום שהם רוצים אותם דברים וכיף להם יחד, זה בוודאי הזמן לעשות את זה בלי חשבון ורק משום שאתם רוצים, בהסכמה, לבלות יחד שעות יפות לפי מה שנוח ומתאים לשניכם.

מה זה שוגר דדי ואיך זה עובד?

המונח הזה מוכר לנו כמובן מהתרבות האמריקאית שבנויה מאוד על החיים הטובים ועל הצלחה כלכלית ועל נשים וגברים שמחפשים אותו דבר על בסיס סגנון חיים דומה והעדפות זהות. כשגבר מבוסס כלכלית רוצה קשר אינטימי או אפילו זוגי זמני ולא ממושך עם מי שאינה מחפשת הרבה יותר מאשר בילויים ואת החיים הטובים בתמורה לתמיכה, מדובר בסידור נוח לשני הצדדים. גבר ואישה כאלה יכולים להיות בני אותו גיל או בעלי הפרש משמעותי וכמובן גם סטטוס פיננסי. אך אחד מהם לא מצפה ליותר מאשר גוד טיים ובילויים בישראל ובחו"ל, לפי העדפתם והסגנון שלהם, ומכאן ממשיכים כל אחד לדרכו לאחר תקופה או מספר מפגשים מוסכם. הגבר העשיר והנדיב הוא זה שתומך ומממן הכל. האישה מציעה את חברתה לבילויים והנאות, כולל אינטימיות. כל היתר מסוכם ביניהם ומשרת את שניהם באותה מידה, וזה מה שעושה את הקשר הזה לכדאי.

למה כדאי להשיג שוגר דדי דרך ?RichMe

יש דרכים שונות להשיג גבר כזה, שהוא גם עשיר ומבוסס מספיק וגם רוצה בדיוק מה שאת מחפשת. במקום למצוא אותו במקומות בילוי שבהם הם מסתובבים, או למצוא עבודה באחת החברות והעסקים שבהם יש גברים כאלה, עדיף לבדוק אתרים שבהם יש מאגר שלם של גברים כאלה שמחפשים אותו דבר. כדי להיות בטוחה שאת מבינה שוגר דדי מה זה אומר, כדאי להסתובב באתר RichMe ולהתרשם ממאגר הגברי הגדול שמופיע כאן, לצד הנשים שמחפשות בדיוק אותם. מדובר ביחסים ידידותיים תמורת תמיכה, כך שהקשר מבוסס גם על משיכה אישית וגם מינית, וכל מה שבא אחר כך מסוכם בין שניכם לפי אורח החיים והסגנון שלכם. זה יכול להיות כרוך בנסיעות לטיולים ובילויים ברחבי הארץ וגם בחו"ל, וזה יכול להיות לצורך מפגשים בלבד במקום מוסכם. כל עוד זה בהסכמה וללא אילוצים מצד שניכם הכל מותר וכדאי.

איך זה באמת להיות עם מישהו שדואג לך?

יש לא מעט מערכות יחסים שבהן ברור שההפרש בין הגבר לאישה הוא כזה שמחייב אחד מהם לתת יותר, גם כלכלית. זה מה שעומד בבסיס של היכרות עם שוגר דדי, שהוא גבר שמוכן ללכת כל הדרך לקראתך, להיפגש אתך לפי הצרכים והרצונות של שניכם וללוות את זה בתמיכה כספית או בצורה אחרת, כמו מתנות ומימון בילויים ומטרות אחרות. היכולת הכלכלית של גבר כזה היא כתוצאה מכך שבנה את עצמו והגיע להישגים כאלה שהוא רוצה לראות לצדו מישהי שמתאימה גם לסטטוס הזה ויכולה לעמוד בציפיות שלו גם מבחינה ייצוגית, אישיות מעניינת, אהבה לחיים הטובים ופרטנרית אמיתית ליחסים אינטימיים מהנים ולבילויים בכל מקום שהוא אוהב לבלות. את מוזמנת ליהנות מכל היתרונות האלה ולהרגיש חופשייה לדבר על הציפיות שלך ממנו כדי להסכים מראש על מה שנוח לכם ומה שאת אוהבת לעשות. זה חשוב לא פחות כי זה המפתח האמיתי להצלחת מערכות יחסים כאלה – הדדיות בהסכמה.