קשר עם תמיכה כלכלית

עולם האהבה והתשוקה הוא עולם מרגש ומורכב ממגוון של מערכות יחסים להן דפוס ייחודי שמשלב אלמנטים רבים. ביניהם, גם קשר עם תמיכה כלכלית שתופס מודעות מאד גבוהה בשנים האחרונות. כיום לא מעט נשים וגברים מחפשים קשר מסוג זה ובפרט בעידן המודרני של היום בו ישנה גם חדשנות שמאפשרת לנו למצוא מגוון של קשרים במהירות, ומכל מקום. אם אתם מסתקרנים לגבי קשר מסוג זה, הנה כל מה שחשוב שתדעו עליו. 
 

קשר עם תמיכה כלכלית – האם זה מתאים לגברים ולנשים כאחד?



אם בעבר קשר שהינו מבוסס תמיכה כלכלית היה מנת חלקן של נשים בלבד, הרי שהיום זה לא כך. העולם המודרני התפתח לא רק במודעות ובחדשנות אם כי גם בראש הפתוח יותר. כיום, גם גברים מחפשים קשר עם תמיכה כלכלית מנשים ובכך למעשה מגדירים מחדש את הנושא הזה המתאים גם לגברים וגם לנשים. אם לרגע נפרק את סגנון הקשר הזה לגורמים הרי שנבין שמדובר למעשה במערכת יחסים לכל דבר ועניין הכוללת אהבה, תשוקה, מגע ודינמיקה בין בני זוג שיש בה אלמנט נוסף עליו מסכימים שני הצדדים ואין בכך כל דבר שיכול להרע למערכת היחסים, אם כי אך ורק לשפר אותה. 
 

עוד מאמרים: 


שוגר דדי כניסה כל המידע>> 

דיסקרטי הכרויות​ כל המידע >> 

מהם היתרונות בקשר מסוג זה?



אחד היתרונות המובהקים של תמיכה פיננסית במערכות יחסים הוא תחושת הביטחון הרגשי שהיא מטפחת. קשר עם תמיכה כלכלית שכולל בתוכו גם תשוקה ואהבה משקף בנוסף לכל אלו גם מחויבות לאיכות חיים טובה יותר. השקעה זו אמנם נראית אך ורק מצד אחד, אך כאשר הצד השני הוא המממן ודואג כלכלית וצד אחר במערכת היחסים דואג לאלמנטים אחרים בה ללא ספק מדובר בהשקעה הדדית המבוססת באופן טבעי על הרצון לתשוקה, מגע ואהבה. 
 

האם זאת אהבה?



בלב העניין עומדת שאלת האהבה. האם קשר עם תמיכה כלכלית יכול להתבסס על חיבה אמיתית? התשובה היא חד משמעית כן. האהבה לא הופכת להיות פחות משמעותית עם הצד הכלכלי הדומיננטי במערכת היחסים. ובכלל, האהבה יכולה גם לבוא לידי ביטוי באמצעות התמיכה עצמה. כאשר סיוע כספי ניתן בחופשיות ובטוב לב, ללא ציפייה להחזר, הוא הופך לביטוי של האהבה עצמה. הכוונה, לא הפעולה, היא שמגדירה את אופי הקשר והרגשות שעומדים מאחוריה. 
 

האם אפשר למצוא סוג קשר כזה אונליין?



בעידן הדיגיטלי שלנו, האינטרנט התגלה כאמצעי נוח ונגיש ליצירת מערכות יחסים מכל הסוגים, כולל אלה הכרוכים בתמיכה כספית. הפלטפורמות המקוונות מציעות את המרחב לבטא את הרצונות והצרכים של האדם בבירור מלכתחילה תוך טיפוח קשרים המבוססים על הבנה והסכמה הדדית. יחד עם זאת חשוב לגשת למערכות יחסים אלה בכנות, יושרה וזהירות. האותנטיות והכבוד המינימלי הבסיסי הם חשיבות עליונה בטיפוח מערכת יחסים בריאה ותומכת שמוצאים אונליין כי לא מדובר בהיכרות המבוססת על קשר קודם, אלא היכרות חדשה לחלוטין. כאשר אתם מחפשים קשר עם תמיכה כלכלית ללא ספק תוכלו גם למצוא אהבה והרי שזה די ברור שבסופו של דבר כולנו מחפשים אהבה. המזל הוא שלאהבה יש סוגים שונים של פנים, סגנונות וגוונים והדבר הטוב ביותר הוא למצוא את האהבה המתאימה לכם, המרגשת, המלאה בתשוקה. היכנסו כבר עכשיו, הקשר הבא שלכם מחכה לכם מעבר למסך.