שוגר דדי

שוגר דדי אתר לקשר דיסקרטי 

אם רצית למצוא Sugar daddy - שוגר דדי לדייט קליל ולקבל מתנות, טיולים ומזומן בתמורה לזמנך, הגעת למקום הנכון. במדריך הזה אנחנו הולכים להסביר איך ואיפה מוצאים שוגר דדי, מה מצופה ממך וממנו וכמה טיפים שיהפכו את חווית הדייט להרבה יותר נעימה.
לאלו מכם שכבר יודעים ומוכנים ריכזנו רשימה של אתרי ההיכרויות המקוונים המובילים לשוגר דדי ובייבי.  כפי שנתאר בהמשך מדריך זה, זוהי הדרך הטובה והקלה ביותר למצוא שוגר דדי תמיכה לדייטים איכותיים במהירות.
כל אחד מהאתרים הללו יהיה מקום מושלם עבורך להתחיל בחיפוש שלך. אלו האתרים הטובים והבולטים ביותר ברשת שיש להם את הגברים  הכי אמידים (עשירים), מכובדים (חשובים) וסקסיים שמחפשים שוגר בייביז.
לאלו מכם הנשים היפות שלא מוכנות להיכנס למשהו בלי לדעת, דאגנו לכן!
 בסעיפים הבאים, נעבור על כל מה שאתן צריך לדעת כדי להבין את תהליך היכרויות, למצוא את השוגר דדי הטובים והמעניקים ביותר, כדי לזכות בחוויה מדהימה ובטוחה.

 


הצטרפו עכשיו
איך עובדת מערכת יחסים עם שוגר דדי? לפני שנמשיך רצינו לוודא שאת  מבינה  היטב מה כרוך  ביחסים הללו. יש הרבה ספקולציות על כל התהליך. מה מצפים ממני? האם זו זנות? אני צריך לשכב איתו? האם זה בטוח? מה החברים והמשפחה שלי יחשבו?
כל אלו שאלות מצוינות. נתחיל בהתחלה. שוגר דדי הוא "אדם מבוגר עשיר המעניק מתנות לאישה צעירה בתמורה לחברתה". במילים אחרות, תבלי זמן ותצברי  חוויות עם גברים מבוגרים עשירים, ובתמורה, הם יתייחסו אליך כמו נסיכה.
זה סידור פשוט שמשקף הרבה מערכות יחסים בימינו.  
דייט מסוג כזה  מסיר את העמימות  וגורם לך להיות מדויקת לגבי מה שאת רוצה ומחפשת, כך שהתוצאה הסופית היא מערכת יחסים מועילה ל- 2 הצדדים: הגברים העשירים שרוצים להיות בחברתן של בחורות צעירות  ויפות והן, מצידן, נהנות מאורח חיים מפואר ויוקרתי שהן לא רגילות אליו ואינן יכולות להרשות לעצמן.


שוגר דדי הכרויות

השאלות שעולות בהקשר של יחסים בין שוגר דדי לשוגר בייבי, הן בד"כ: האם אני חייבת לקיים יחסי מין עם שוגר דדי שלי? התשובה היא שהכול תלוי בך, במה שאת רוצה, ובמה שהשוגר דדי שלך מחפש. רבים מהגברים שתפגשו בנישת ההיכרויות הזו יחפשו מידה מסוימת של אינטימיות עם הבחורות. עם זאת, הרבה פעמים, זה לא קשור למין כפי שאת עשויה לחשוב. הרבה מהגברים האלה מחפשים חוויה של  מערכת יחסים. הם רוצים להרגיש רצויים ושאת באמת רוצה להיות איתם (עבור הרבה גברים, זה מתבטא בסקס)
אם את מרגישה מחוברת לשוגר דדי שלך ורוצה לקיים איתו יחסי מין, זה בסדר.
זה, כנראה, יגרום להם לרצות להמשיך את הקשר (למרות שזה לא אמור להיות המניע שלך). אם את לא רוצה לקיים איתו יחסי מין, זה גם בסדר. רק וודאי שאת ברורה לגבי העניין  הדבר הגרוע ביותר שאת יכולה לעשות בסוג כזה של יחסים (או כל סוג אחר לצורך העניין) הוא להיות לא ברורה לגבי הכוונות שלך.
הכי חשוב- את לא צריכה לעשות שום דבר שאת לא רוצה!
לא משנה מה, אף פעם לא יצפו/ידרשו/יכריחו אותך לעשות משהו שלא נוח לך איתו ואת לא רוצה לעשות.
משזה נאמר, את חופשיה לעשות כל מה שאתה רוצה עם השוגר דדי שלך. הרעיון הוא שאת מבלה את הזמן  שלך אתו. יתכן ויתפתחו יחסים רומנטיים, שזה בסדר, כנראה שתיהני איתו  וסביר להניח שתזכי לחוות דברים שלעולם לא היית חווה אחרת.
כדי ליהנות מדייט מוצלח עם השוגר דדי כדאי שתתייחסי  אליו בכבוד,  תראי שהוא נהנה מהבילוי בחברתך והכי חשוב- לוודא שהוא מבין את הציפיות, הרצונות והצרכים שלך!.
היתרון באתרי ההיכרויות הוא שאת יכולה לדעת מראש מה הם מחפשים בתמורה. חשוב לזכור שבסופו של דבר, זה צריך להיות הסדר הדדי שמועיל לשני הצדדים- כלומר שניכם מרוויחים ונהנים.


כמה כסף ומתנות אקבל מהשוגר דדי שלי?

השאלה המהנה. לאיזה סוג של דברים את יכול לצפות לקבל? לכמה את יכולה לצפות לקבל? התשובה הקצרה היא שזה ישתנה והכל תלוי במה שתסכמי עם השוגר דדי שלך. זו הסיבה שתקשורת ותיאום ציפיות חשובים לפני ובזמן שאתם מנהלים את מערכת היחסים שלכם
זה כמובן תלוי גם במי הגבר שאת  בקשר איתו ומה שניכם מסכמים בינכם.
בנוגע לסוגי הדברים שתקבלו, הנה רשימה של כמה מהדברים שראינו ששוגר דדי עושים או נותנים לנשים שלהם:
  • מתנות - בגדים, נעליים, ארנקים, תכשיטים, מכוניות, בתים, חיות מחמד, יין, איפור
  • כסף - מזומן, מזומן, ועוד מזומן
  • חשבונות ששולמו - שכר דירה, שירותים, כרטיסי אשראי, הלוואות לסטודנטים, חשבונות סלולרי
  • טיולים – חופשות במקומות יוקרתיים ומפנקים
  • ארוחות – מסעדות פאר
זו רק דוגמה מכמה מהדברים שראינו ממקור ראשון. שוב, הכל מסתכם במה שתסכמי  עם הדייט הפוטנציאלי שלך. אם תגרמי להם להיות מרוצים מהחברה שלך, הם ירצו לשמח אותך באורח החיים שאת רוצה ואינך יכול להרשות לעצמך. הגברים האלה אוהבים לחלוק את ההצלחות שלהם עם אנשים שמוכנים לבלות בחברתם.
שוגר דדי מה זה ? RichMe


טיפים למציאת שוגר דדי מהר יותר

כדי לעזור לך, ריכזנו כמה טיפים כדי למצוא את האיש הזה מהר יותר. למרות שהזמן חשוב, חשוב גם שתמצאי את הבחור הנכון. אמנם קבלת מתנות ודברים בחינם זה מדהים, אבל זה מדהים רק אם זה לא בא על חשבון האושר שלך. טיפים אלה יעזרו להבטיח שתהיה לך חווית היכרויות טובה ותעזור לך למצוא את השוגר דדי הטוב ביותר תוך זמן קצר!

תשתמשי באינטרנט!!

למצוא שוגר דדי בעולם האמיתי מבלי להשתמש באינטרנט זה בערך כמו לנסות למצוא מחט בערימת שחת מפלצתית. למרבה הצער, אנחנו לא חיים בעולם שבו אנשים מוכנים להצהיר על כוונותיהם האמיתיות, אלא אם כן זה מנוסח ומוכח כמו שזה עם אתרי היכרויות מקוונים.
למרבה המזל, ישנם כמה אתרי היכרויות מקוונים מדהימים הנותנים מענה למי שמחפש היכרויות כאלה.
 

דעי מה את רוצה

לפני שאת מתחילה , כדאי שתדעי  מה את רוצה!
  • מה את מוכנה לעשות,
  • לכמה זמן את מוכנה להתחייב
  • איזה סוג של אורח חיים תרצי בתמורה למחויבות שלך.
  • האם תהיי מעוניינת  בקשר אינטימי
  • איזה סוג של גברים את מחפשת.
זכרי שיש כל מיני סוגים של שוגר דדיז:   מבוגרים וצעירים . חלקם עשירים יותר, בעוד חלקם כסף חדש. חלקם נראים טוב, וחלקם מצטיינים בקטגוריית האישיות. חלקם נותנים יותר, וחלקם ירצו יותר בתמורה. קחי קצת זמן ותביני מה את מחפשת. זה יקל עלייך למצוא את האדם המתאים בשבילך!

 


הצטרפו עכשיו
בטיחות באינטרנט כמו בכל מקום, גם כאן יש כמה "תפוחים רקובים" . את צריכה להשתמש באינטואיציה ובאינטליגנציה שלך כדי לוודא שלא תגיעי למצבים לא נעימים. סמכי על האינסטינקטים שלך והקשיבי  לעצות שאת מקבלת מחבריך. את ה"תפוחים הרקובים"  אפשרי לזהות, כל עוד את לא מרשה לעצמך להסתנוור מהכסף או מהמתנות.
כאשר את מתחילה לפגוש את האנשים באופן אישי, וודאי שאת נוקטת באמצעי בטיחות בסיסיים- ספרי לחברים לאן  ועם מי את  הולכת ותודיעי  להם מתי את צריכה לחזור

 


הצטרפו עכשיו
הכרויות שוגר דדי - היי ברורה לגבי הכוונות שלך כשאת מתחילה מערכת יחסים חדשה , את צריכה להיות ברורה  לגבי הכוונות שלך-  תני להם לדעת מה את רוצה ועם מה את מרגישה בנוח. זו אחת הסיבות  הטובות  לכך שאנו תומכים באתרי ההיכרויות המקוונים  (כמו RICHME)
את רושמת מה את מחפשת ואז הם מפרסמים את זה בפרופיל שלך, כך שלא יכולות להיות טעויות או תפיסות שגויות לגבי מה שאת מחפשת.
אנחנו מזכירים, שכל העניין של כל הדייטים הללו הם במטרה ליצור מערכת יחסים מועילה הדדית לכל המעורבים.
עכשיו יש לך את כל הידע  שיעזור לך:  לימדנו אותך איך מערכות היחסים הללו עובדות, מה מצופה משני הצדדים, והכי חשוב איך את יכולה למצוא את השוגר דדי הטוב ביותר הכי מהר.