מחפשת תומך דיסקרטי

אם את מחפשת תומך דיסקרטי כל מה שאת צריכה לדעת נמצא כאן

עם השנים הדינמיקה של מערכות יחסים שבהן תמיכה כספית משתלבת באינטימיות מינית תופסת עמדה מסקרנת במיוחד. מערכות יחסים אלו מבוססות לרוב על ציפיות גבוהות מצד אחד לתמיכה פיננסית ומהצד השני לתגמול הולם מבחינה מינית וחברתית. אם את מחפשת תומך דיסקרטי כל המידע שאת צריכה על התחום נמצא במאמר שלפנייך.

מחפשת תומך דיסקרטי – זה לא סתם עוד קשר

אם אתן מחפשות תמיכה דיסקרטית חשוב גם לזהות את האנשים המתאימים לכך. מערכות יחסים אלו מאופיינות בדרך כלל בהבנה ברורה של יתרונות הדדיים. צד אחד מביא תמיכה כלכלית תמורת חברות, אינטימיות ומערכת יחסים. חשוב שתהיה הסכמה הדדית ומלאה, וכמובן גבולות המדברים על כיבוד הדדי, פרטיות ודיסקרטיות ברמה גבוהה.

מה היתרונות בקשר דיסקרטי עם תומך?

פרטנרים דיסקרטיים המציעים תמיכה כלכלית תמורת חברה, אינטימיות או מערכת יחסים מציעים הסדר מספק לשני הצדדים כאשר הוא שונה לחלוטין ממערכות היחסים שכולם מכירים. גם זו דרך לחוות חיבור רגשי או פיזי עם רמה של שליטה וגבולות שמערכות היחסים הקלאסיות של פעם עשויות שלא להציע או לא לראות זאת בעין שאינה ביקורתית.

איך למצוא קשר מסוג זה?

העידן הדיגיטלי חולל מהפכה לא קטנה בכל סוג הקשרים, וגם עבור מי שכאמור מחפשת תומך דיסקרטי כי אפשר כיום למצוא את כל סוגי הקשרים אונליין ובפלטפורמות מקוונות. האנונימיות והמגוון שמספקות פלטפורמות אלו מאפשרות לאנשים המעוניינים משני הצדדים בעולם מסקר זה לחקור אפשרויות שאולי לא יתקלו בהן במעגלים החברתיים היומיומיים שלהם. יחסים דיסקרטיים עם תמיכה כספית קיימים בצורות שונות, כל אחת עם המאפיינים והדינמיקה הייחודיים לה. חלק מאלה כוללים:
  • תמיכת גבר מבוגר – שוגר דדי עבור מחפשת תומך כספי היא אחת האופציות ולרוב כרוכה באדם מבוגר משמעותית, עשיר מאד, המספק תמיכה אל בת זוג צעירה. במקרה ההפוך, מדובר בשוגר מאמי המספקת תמיכה לבן זוג צעיר, כאמור תמורת יחסים אינטימיים, חברה או מערכות יחסים.
  • יחסים מבוססים לקריירה – התמיכה כאן היא לא רק כלכלית, אלא ממש מכוונת קריירה המאפשרת יצירת קשרים פנימיים איכותיים על מנת להתקדם ברמה הכלכלית העסקית, ולא על מנת לספק אך ורק תמיכה כספית תמורת מערכת יחסים או קשר אינטימי, וחברתי.
  • תמיכה לצורך נסיעות, פנאי וחברה – כאן הקשר הוא לאו דווקא קשר אינטימי המבוסס על יחסים פיזיים אלא גם כחברה לבילויים, פנאי, נסיעות וטיולים. במקרה זה אחד מבני הזוג דואג למימון הטיולים וזאת בתמורה חברה ולחוויות המשותפות.
כל סוג של מערכת יחסים היא מערכת בה יש ציפיות ותמורה, כאשר יש הסכמה של שני הצדדים כמובן. במקרים של אישה המחפשת תומך דיסקרטי או כל קשר דיסקרטי שיש בו תמיכה מכל סוג כפי שתואר, זוהי גם מערכת יחסים שאולי לא דומה למערכות היחסים שכולנו מכירים, אך כזו שיכולה להביא לאיכות חיים טובה יותר.