שוגר דדי גייז

בעולם המודרני, לסטיגמות ומגבלות כבר אין מקום. "שוגר דדי" הוא לא רק מונח, אלא סימן לזמן חדש - זמן שבו סוגי הקשרים מתעצבים לפי הצרכים השונים של האדם. בין אם אתם גברים המחפשים את התמיכה הרגשית והכלכלית שתעזור לכם לשפר את איכות החיים שלכם, או אם אתם מעוניינים להציע את היתרונות האלה - הגעתם למקום הנכון. מאמר זה יעסוק ביתרונות של מערכת יחסים מסוג זה, יציע טיפים להיכרות של שוגר דדי בקהילת הלהט"ב ויענה על שאלות נוספות.

מהו שוגר דדי?

שוגר דדי הוא בדרך כלל אדם בוגר במעמד כלכלי גבוה, המחפש יחסים עם אדם צעיר יותר, המכונה שוגר בייב. במסגרת מערכת יחסים זו, ה"שוגר דדי" יכול לספק תמיכה כלכלית או מתנות. מצדו של השוגר דדי, ישנם מספר יתרונות לסוג קשר זה, והם משתנים בהתאם לאדם הספציפי:
  • חברה ותשומת לב - גברים אלה יכולים לחפש אחר חברה, כלומר, אנשים שיחלקו איתם את זמנם ויוסיפו להם הרגשה של רומנטיקה או קרבה אישית.
  • יחסים פיזיים - יש שוגר דדי שמחפשים יחסים פיזיים עם אנשים צעירים יותר, ומוכנים להציע תמיכה כלכלית בתמורה. יחסים אלה מספקים לעיתים את היתרון של אינטימות פיזית ורגשית בלי צורך בקשר רציני או מחויבות לטווח הארוך.
  • חזרה לנעורים - אדם מבוגר הנמצא בקשר עם אדם צעיר ממנו, יכול לחזור שוב אל עולם הצעירים ולהיות חלק ממנו, הן מבחינה פיזית והן מבחינה נפשית.
  • גאווה- אנשים רבים אוהבים את התחושה כי יש לצדם בן זוג צעיר ואטרקטיבי.

הכרויות בתמיכה גייז - טיפים והמלצות

סוג הקשר קיים גם בקרב הקהילה הגאה, וכמובן שישנם גברים גייז המחפשים שוגר בייב או שוגר דדי במסגרת היחסים האינטימיים שלהם. יש לומר כי הכרויות "בתמיכה" בקהילה הגאה אינן שונות מאלה בקהילה הרחבה. אם אתם מעוניינים להתחיל בתהליך של הכרויות אלה, הנה מספר טיפים והמלצות שיוכלו לעזור לכם:
  • צרכים ורצונות - הגדירו בבירור את הציפיות שלכם מהקשר. שאלו את עצמכם מה אתם מחפשים, מה אתם מוכנים לתת וכמובן - מה אתם לא מוכנים לעשות.
  • היזהרו מהונאות - האינטרנט מעניק לאדם יתרונות רבים, אך גם לא מעט סיכונים. אם בחרתם להתחבר לאדם דרך אתר או אפליקציה, זכרו כי לא כל אחד הוא מי שהוא אומר שהוא. לכן, נקטו אמצעי זהירות בכל שלב ושמרו על פרטיותכם - החל מהשיחה הראשונה ועד הפגישה.
  • בטיחות -  אם אתם בוחרים להפגש אישית עם מישהו בפעם הראשונה, כדאי לעשות זאת במקום ציבורי. מומלץ להודיע לחבר או לבן משפחה לאן אתם הולכים ומתי אתם צפויים לחזור, כך שתוכלו לשמור על בטחונכם האישי.
  • שמרו על גבולות -  כמו בכל קשר אחר, גם במערכת יחסים זו, קבלו החלטות בשיקול דעת ואל תתפשרו על הגבולות שלכם.
  • שמרו על תקשורת טובה - הקשרים שבהם ישנה תמיכה כלכלית מצריכים חשיבה משותפת, כך שכל אחד מהצדדים יוכל להרגיש בנוח, בטוח ומרוצה. לכן, חשוב להיות פתוחים, ברורים וכנים לגבי הציפיות שלכם מהקשר.
  • היו כנים עם עצמכם - לא כולם מרגישים בנוח עם הרעיון של להיות "שוגר בייבי". אם עולים לכם לבטים ואתם מרגישים לא בנוח או לא בטוחים בהחלטתכם, כדאי לעצור ולבחון בשנית האם מערכת היחסים מתאימה לכם באמת.

הירשמו עכשיו >>

היכן מוצאים שוגר דדי בקהילת הלהט"ב?

כאשר מדברים על מציאת שוגר דדי בקהילת הגייז, ניתן לומר כי האתגר דומה למציאת שוגר דדי בקהילה הרחבה, אם כי עשוי להיות עם מספר מגבלות נוספות בגלל שקהילת הלהט"ב קטנה יותר. לכן, אם אתם מעוניינים ליצור קשר, אך לא יודעים היכן לחפש את ההתאמה שלכם, הנה מספר רעיונות שיעזרו לכם:
  • אירועים ומסיבות - ישנם מקומות מסוימים המתמקדים בגברים מבוגרים יותר או באנשים המחפשים את סוג היחסים הזה. היכולת להכיר אנשים באופן פיזי יכולה להיות יתרון.
  • חברים ומכרים - לפעמים, הדרך הכי טובה להכיר מישהו היא דרך חברים משותפים. שוחחו עם החברים שלכם בקהילה - ייתכן כי הם מכירים מכירים מישהו שיכול להתאים לכם בצורה מושלמת.
  • אתרי הכרויות - מובן כי כיום, בלחיצת כפתור, תוכלו להגיע למגוון רחב של אנשים. ישנם אפליקציות ואתרים המיועדים במיוחד לשוגר דדי ושוגר בייבי. אתרים כאלה מצריכים הרשמה ובדיקה, ומציעים לכם את האפשרות לפגוש גברים עם רצון לקשר מהסוג שאתם מחפשים.
 
עולם השוגר דדי בקהילת הלהט"ב, מציע יתרונות רבים לצד אתגרים מורכבים. לכן, יש לגשת למערכות יחסים אלו בתשומת לב, עם תקשורת פתוחה, הסכמה וגבולות ברורים. אם אתם מחפשים פלטפורמה מאובטחת ודיסקרטית שתסייע לכם ליצור מערכות יחסים מסוג זה, הגעתם למקום הנכון! אתר RichMe, מהווה פלטפורמת הכרויות לקרוב ל-300,000 משתמשים מעל גיל 18. אצלנו, תוכלו ליצור קשרים עם מגוון רחב של אנשים, תוך אפשרות לסינון לפי פרמטרים שונים. חשוב לומר כי אנו מעניקים עדיפות עליונה לפרטיות שלכם. לכן, אנו שומרים על זהותכם דיסקרטית, כך שתוכלו להרגיש בטוחים בגלישה באתר שלנו. הירשמו בחינם עוד היום. נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה במייל [email protected]. לפרטים נוספים לחצו כאן.