איך תופסים שוגר דדי

המונח ’שוגר דדי‘ מתאר בדרך כלל מערכת יחסים של בחורה צעירה עם אדם מבוגר יותר ובעל אמצעים. זהו אמנם הסטראוטיפ הקלאסי, אך בפועל זוהי לא חייבת להיות מערכת יחסים עם פערי גילאים גדולים. ובאותה המידה זוהי יכולה להיות גם ’שוגר מאמי’.
 
ישנם גברים רבים צעירים למדי, אמידים ובעלי רמת חיים גבוהה. אך למרות זאת הם חיים בבדידות. אולי יש להם את הכסף לטוס כל חודש לאיזה יעד אקזוטי, אבל חסרה להם החברה הנשית שתתלווה אליהם.
 
מערכות יחסים שכאלו הן דבר מקובל ושכיח, ולא צריך להתרגש מכך שישנם כאלו המסתכלים על העניין בעין ביקורתית. בסופו של דבר אנו רואים כי מערכות יחסים שכאלו מתנהלות בצורה בריאה ותומכת, כאשר שני בני הזוג נהנים ממערכת יחסים טובה. ולצערנו אלו הם לא בדיוק הדברים שאנו רואים בכל מערכות היחסים האחרות, שמשום מה מקבלות יותר לגיטימציה.
 
 

הקושי במציאת שוגר דדי

 אמנם לא חסרים נשים וגברים הצמאים לקשר, אך בפועל קשה מאוד ליצור את החיבור ביניהם. אולי השוגר דדי שלנו נמצא ממש בצד השני של הכביש, ואולי בעיר אחרת. אך איננו מכירות אותו, איננו יודעות כי יש בינינו מחנה משותף, ופוטנציאל לקשר מעניין וטוב לטובת שני הצדדים. איננו יודעות איך מסלול החיים שלנו יכול להשתלב עם מסלול החיים שלו.
 
בעבר היינו צריכות הרבה מזל על מנת להגיע אל אותו השוגר דדי. או אולי יותר נכון להגיד השילוב של מזל עם הרבה מאוד סבלנות.  אולי לאחדות היה מזל, פתאום מישהו ניגש והתחיל לדבר איתן בבית קפה, ומשם זה צמח והתפתח. אבל הדברים הללו קוראים יותר בסרטים מאשר במציאות
. בפועל אנו צריכות לנסות לצאת עם גברים רבים, להסתובב במועדונים הנכונים ואתרי הכרויות ולקוות שנמצא מישהו שהוא באותו הראש. מישהו שכיף לנו איתו, שנעים לנו איתו ושיש רצון הדדי לפתח איזה קשר ולא להיות לבד בעולם הזה.
 
אילו רק הייתה מסגרת בה מתרכזים נשים וגברים בעלי אותם תחומי עניין, ואותו רצון משותף לפתח קשר ארוך ויציב על בסיס אינטרסים משותפים.
 

העולם מתקדם

 למזלנו חלו תמורות רבות בעולם. לא רק שהיום הקונספט יותר מקובל ולא צריך להתבייש, היום גם יותר קל ליצור את החיבורים. איננו צריכות לחפש במועדונים או אתרי היכרויות. היום ישנן פלטפורמות המאפשרות ליצור את החיבורים הנכונים.
 
כאן באתר, כל אחת יכולה לפתוח פרופיל ולהציג את עצמה; בעצם במקום רק לחפש שוגר דדי, את עוזרת לשוגר דדי לחפש אותך. זהו לא עוד אתר היכרויות כפי שהכרת עד היום, זהו אתר המרכז קהלים ברורים ומוגדרים המחפשים את אותו הדבר.
 
כך תוכלי לחסוך לעצמך בזבוז זמן על גברים לא רציניים, ולהיות בטוחה שתמצאי שוגר דדי. אם היום את שואלת ’איך תופסים שוגר דדי‘, אחרי ההרשמה לאתר תתחילי לשאול ’איך בוחרים שוגר דדי‘.